Search for:
  • Home/
  • Mode/
  • Wat is precies de originele mode: klasse, geslacht en identiteit in kleding

Wat is precies de originele mode: klasse, geslacht en identiteit in kleding

De aanbidding van de vrouwenklasse vrouwen is voornamelijk burgerlijke kleding, die op werkdagen traditionele kleding voortzet.Met de ontwikkeling van de mode -industrie en de veranderingen in de sociale kledingcultuur, in Europa, hebben jonge vrouwenklasse vrouwen echter steeds meer direct de burgerlijke jurk en de aristocratische stijl gevolgd.”Mode- en sociale kwesties: klasse, geslacht en identiteit in kleding” wees erop dat jonge vrouwen die nieuwstijl zijn (kleding, klokken, sieraden en andere winkels) vaak “stedelijke proletarische koningin” in het buitenland worden genoemd. Mensen zijn luxueus gekleed, inclusief modieuze hoeden, jassen en lederen laarzen.In de 19e eeuw verscheen het gebrek aan nobele tradities in de 19e eeuw.

De kledingindustrie, de mode -industrie en zelfs culturele rebellie zijn allemaal schaakstukken van kapitaal

Het kleden in de 19e eeuw werd steeds belangrijker.Dit wordt natuurlijk beïnvloed door sociale trends en sociale psychologie, maar duidelijker, dit is het resultaat van de marketingkracht van de kledingindustrie, mode -industrie en het kapitalistische economische systeem.

Modieuze elementen zijn verdeeld in autoriteit en alternatief (rebellie).Daarom worden die modetrends die de rebellie laten zien, de bourgeoisie uitdagen en de esthetische smaak van de traditionele edelen worden behandeld door het kapitalistische culturele systeem om de lieveling van die tijd te worden, maar omdat dergelijke rebellies een nieuwe trend kunnen creëren, met de verbinding, met de verbinding, met de verbinding, met de verbinding, met de verbinding, met de verbinding, met de verbinding, met de verbinding, samenbrengen, samenbrengen met het genereren van nieuwe bestellingen.

“Mode en sociale onderwerpen: klasse, geslacht en identiteit in kleding” wees erop dat de alternatieve stijl in mode vaak de stijl en factoren is van kleding voor mannen en dames. .Middenklasse vrouwen willen vooral bedrijfsuniformen, uniformen van de studenten en verpleegkundige uniformen combineren en matchen.In die tijd waren vrouwen, vooral nobele vrouwen, erg enthousiast over herenpakken.

Tijdens de introductie van een broek door dameskleding conflicteren leden van de feministische beweging met reguliere leden van de samenleving.Leden van vrouwelijke benadrukken dat dameskleding de neiging heeft om praktischer, gezond en comfortabeler te zijn en de tradities van kleding in het buitenland (zoals hobbels en te zware kleding) te veroordelen.U weet, inclusief het buitenland, uit Europa en de Verenigde Staten tot 1900, het publiek heeft vrouwen uitgesloten die een broek in openbare plaatsen draagt.Natuurlijk, als het een mode is van edelen of rijke zakenmensen, zoals vrouwen in de high samenleving die een broek en paarden dragen, worden ze niet veroordeeld door de publieke opinie.

Aan het begin van de 20e eeuw begonnen de buitenlandse en buitenlandse kledingindustrie relatief prominente veranderingen te vertonen.Het boek wees erop dat in die tijd Parijs ‘de belangrijkste modestijl het welgevormde en geschetste temperamentstype was … modieuze vrouwen waren nog steeds de leiders van mode, omdat mode voor hen werd gecreëerd.’De buitenlandse kledingindustrie is meer geneigd tot sportieve stijl dan in vergelijking met.

Het lijdt geen twijfel dat kledingstijlkleding eigenlijk gunstig is voor het zelfverbinding van vrouwen en meer autonome ruimte verkrijgt.Aangezien de bevolkingsgroei van sommige plaatsen die door het buitenland worden vertegenwoordigd, onder de zaak vertraagt, moeten werkgevers, waaronder kolenmijnen, vrouwelijke werknemers absorberen en deze werknemers alleen in staat stellen een broek te dragen.

In de 20e eeuw raakten mode en mode geleidelijk aan klassenonderscheidingen.Louis XIV’s in het buitenland is al honderden jaren groot belang aan decoratieve kunst en legt een standaard, esthetiek en conceptuele dominantie voor het modeveld van de wereld.Inclusief buitenlandse, buitenlandse en buitenlandse mode die van plan zijn om buitenlandse mode -autoriteit aan te vechten, is eigenlijk buitenlands.

De verstorende rol die wordt gespeeld in het proces van mode en mode in het buitenland is:

Allereerst heeft het, door de actieve ontwikkeling van kledingproductietechnologie, geleid tot vereenvoudiging en convergentie van kledingstijl. lijken abrupt te zijn.

其次 , 是 借助ieboder 联系 联系 、 营销 、 传播 传播 等 等 初 初 得以 专业化 、 规范化 发展 的 社会 科学 的 新 分支 分支 , 以及 的 服务业 服务业 的 新 分支 分支 分支 更为 更为 地 地 传播 理念 理念 其 其 背后 的 背后 的 背后 的 背后 的 的 的 的 的 的 的 的 的 的 的 的 背后 的 背后 的 的 背后 背后 的 的 的 的 的 背后 的 的 的 、 的 的 的 的 背后 、 的 的 、 的 的 的 的 的 、 的 、 、 、 、 的 的 、 、 的 的 、 、 、 、 、 的 的 、 的 、 的 、 、 、 、 、 、 、 的 、 的 、 、 、 、 、 、 、 的 的 、 的 、 、 、 的 、 、 、 Waarde -Amerikaans consumptieconcept is de aankoop en verandering van snelle, waardoor mode zich een consument maakt, niet zo stabiel als in het verleden. bevat zelfs de intieme hulpmiddelen van hypotheekconsumptie, waardoor consumenten worden aangemoedigd om naar voren te komen en ten koste van het moment van vreugde en landschap.

Ten derde worden de mode en mode gebruikt door de filmindustrie in Hollywood.

Boeken geëvalueerd:

Titel: “Mode en sociale onderwerpen: klasse, geslacht en identiteit in kleding”

Auteur: (VS) Diana Clan

Vertaler: Xiong Yiran

Publishing House: Vertaling van Lin Publishing House