Search for:
  • Home/
  • Gezondheid/
  • Richt op het "gezondheid" -track zonder suikerthee en drinken in een "nieuwe favoriete" fitnesspersoon met een glimlach: nee, de melktheewinkel gaat het geld van de fitness -persoon verdienen

Richt op het "gezondheid" -track zonder suikerthee en drinken in een "nieuwe favoriete" fitnesspersoon met een glimlach: nee, de melktheewinkel gaat het geld van de fitness -persoon verdienen

Toen Pamela Pamela van buitenlandse fitness een fitnessspak droeg en een glas fruitthee hief, was het gevoel van de fitnessmens dat deze golf van koppeling magisch was.0 Sugar and Light Burdens … Op 22 en 23 april bleek uit een verslaggever van Shanxi Evening News dat het theemerk meer en meer aandacht heeft besteed van de “aanbevolen officier” aan de propaganda -taal.De fitnessmens lachte en zei: Nee, de melktheewinkel gaat het geld van de fitness -persoon verdienen.
Theemerk “gericht op” fitness persoon
Taiyuan Citizen Junjun is een fitness -expert. Om gewicht en spiergewicht te behouden, heeft Junjun een strikte vereisten voor zichzelf en kan geen melkthee drinken.Niet alleen melkthee, ze drinkt niet alle suikerdranken, inclusief yoghurt en melk. Zolang er suiker is, zal ze weigeren.Om deze reden, elke keer dat ze uitgaat, gaat ze rond als ze melktheewinkels ontmoet zoals Naixue, Happy Tea, Tea Bai Road.Toen de fitnessblogger Pamela in sociale media verscheen met fruitthee, waren de gevoelens van Junjun verstorend.
Als het gaat om bloggers Pamela, voor veel fitnessmeisjes, is ze een “coach” die eerder beroemd is dan Liu Genghong eerder dan Liu Genghong.Veel fitnessmeisjes begonnen te trainen onder de oproep van Pamela’s duivelsfiguur.Na de video van Pamela leerde ik te springen, strekken en duivel “training” uit te voeren.Onlangs heeft een bepaalde thee -ondertekende Pamela als een “Healthy Recommedation Officer” en een aantal low suiker theedranken aanbevolen.Drinkt Pamela echt deze kop fruitthee?Maar deze beweging leek de fitnessmensen te vertellen dat de winkel in de theemerk naar hun portemonnee keek.
Op 22 april zag een verslaggever van het Shanxi Evening News op een afhaalplatform dat een thee het menu “Light Last Acommission” heeft geplaatst op de tweede top van de top van het “Nieuw”.In de introductie van het product “sappige druiven” zei de handelaar dat een kopje “sappige druiven” de hoeveelheid ijs beveelt zonder suiker toe te voegen, minder dan 400 gram van de hitte van de peer.Het herinnert er ook aan dat als de originele 0 suiker en 0 cephalumsuiker wordt geselecteerd, deze een schuim in zuur fruit zal produceren, wat normaal is.Er zijn meer dan 30 producten in de optie “Lichtlastaanbeveling”.De producten zijn meestal fruitthee en er zijn een kleine hoeveelheid melktheeproducten.Klanten kunnen de zoetheid van vrij kiezen, inclusief 5 opties zoals het toevoegen van suiker, minder zoetheid.Klanten kunnen suiker kiezen, inclusief conventionele suiker en 0 Coclygar.Op een menu Snow Herhaalway wordt “Light Last of Spring Tea” ook in een belangrijke positie geplaatst.In een productintroductie genaamd “Domineering Cafe Yuyan” beweert de handelaar dat hitte over een appel gaat.Om gebruikers tevreden te stellen om de smaakpapillen te bevredigen en het schuldgevoel niet vergroot, is het eerste Luo Han -fruitsnoepje van het merk de suiker.
Een nieuwe propaganda van “de hele afdeling van 0 melk, goede ingrediënten” 3 maanden geleden, probeerde ook eerst het nummer “Healthy Milk Tea” te persen.Andere theemerken hebben ook opties gelanceerd voor sucrose om 0 cocrische suiker te vervangen.
“Healthy Tea” wordt gezocht
“Ik ben om vet te verminderen, maar af en toe criminelen. Om te voorkomen dat ik de calorieën overschrijdt, zal ik voordat melkthee worden bestelt, naar de calorieën van melkthee op sociale media. Of het professioneel is of de evaluatie professioneel is, kan het professioneel zijn, Troost mezelf. ‘Taiyuan Citizen is klein. De verklaring van Zhao vertegenwoordigt veel consumenten met veel melkthee en de noodzaak om vet te verminderen.
De eerste die de vraag van de consument vindt, is de evaluatieblogger van elk platform.Het openen van een boek, er zijn meer dan 20.000 noten over “evaluatie van melktheewarmte”.De bloggers hebben de calorieën van elk merk melkthee gekozen.Open deze notities, in principe heeft elk merk een lage -cardlijst en een lijst met warmtebommen.Volgens de gegevens van Mint Health zijn een kopje calorieën met hoog calorieën melkthee bijna 600 calorieën.En een standaard volwassen volwassen vrouw, de basisinname die nodig is voor een dag is ongeveer 1.400 calorieën.Met andere woorden, de calorieën van een kopje high -calorie -thee zijn hoger dan de calorieën die nodig zijn voor een maaltijd voor volwassenen.Onder deze evaluatienotities kan ik altijd de verbazingwekkende hitte van Melkthee van Netizens zien. “Geen wonder dat ik dik zal worden, een kopje melkthee is een maaltijd” “Drink elke dag melkthee, geen wonder dat de buik groot is.”
De belangrijkste theemerken zagen vervolgens de behoeften van de gebruikers.Begin 2024 bracht een sneeuw het “User Love Tea Report in 2023” vrij, met “hogere frequentie”, “meer kosteneffectieve”, “lagere suiker” en “meer liefde offline ruimte” als de vier zoekwoorden.Uit de rapportgegevens blijkt dat 63,3%van sommige sneeuwgebruikers in 2023 “minder zoet” koos, een toename van 10%ten opzichte van het voorgaande jaar.Een zekere thee “2023 Jaarverslag” laat zien dat in 2023 een bepaalde thee ook de eerste nieuwe thee -specifieke reële melk -3,8 -bronherder lanceerde, met een eiwitgehalte van 3,8 g/100 ml, 27%hoger dan gewone melk; Meer dan 60 product voor productrecept grondstoffen informatie, meer dan 70 informatie over traceerbaarheid van grondstoffen.
Uit gegevens die door theemerken worden beheerst, tonen aan dat de vraag van consumenten naar “gezonde thee” sterker en sterker wordt.Hoe laat je meer mensen het bestaan ​​van “gezonde thee” zien en bereid zijn ervoor te betalen?Thee -bedrijven hebben hun aandacht gevestigd op de fitnessmensen met meer veeleisende hitte -eisen.Volgens een rapport over brandend overleg heeft het aantal Chinese fitnessmensen in 2022 374 miljoen bereikt.Onder hen zijn consumenten van 26-35 jaar de belangrijkste groep fitnessconsumptie, goed voor 41,01%van het aantal nationale fitnessconsumenten.Er kan worden gezegd dat dit leeftijdsinterval hoog is met de consumentengroep van het theemerk.Wat meer in de rij staat, is dat fitness- en theedranken meestal stijgen uit de eerste en tweede -tier steden en vervolgens geleidelijk zinken.De erkenning van de fitnessmensen is gelijk aan het verkrijgen van de erkenning van de inname van mensen door de mensen.Het is gunstig voor het theemerk om een ​​breder scala aan consumentengroepen te begrijpen.
Je achtervolgt mijn “gezondheids” marketingweg
Een andere reden om theemerken te laten letten op “gezondheids” marketing kan verband houden met de opkomst van het huidige yoghurtmerk.De snelle opkomst van yoghurt, tot op zekere hoogte, de situatie van een unieke situatie van het merk van het theemerk is ook verspreid, en sommige jonge mensen die aandacht besteden aan de calorie -inname is ook weggenomen.Het huidige yoghurtmerk is immers de expert van gezondheids- en fitnessmarketing.Op het “gezondheidswerk” marketingtraject is het yoghurtmerk verhoogd, en met meer accurate producten en marketing blijft het de oogst van fitnessmensen versterken.
In 2022 zijn chain yoghurtmerken ontstaan ​​en zijn een sterke bezetting van de markt zoals Jaogan en BlueGlass nieuwe zakelijke wonderen opgezet.De prijzen van 30 yuan stopt niet het tempo van merkuitbreiding.Toen de merken koffie en melkthee in 2022 de prijzen begonnen te verlagen, stonden mensen die van gezonde mensen houden in de rij voor de gemiddelde prijs van 40 yuan in 2024.
Yoghurt is meer vol. Het is geschikt voor maaltijden en de huidige yoghurt is een nieuwe trend geworden die de theemarkt niet kan negeren.Het gebruik van BlueGlass als een voorbeeld, heeft het merk altijd gericht op fitnesslabels in termen van marketing.De penetratie van poster van verschillende sportscenario’s zoals fietsen en yoga, en continu georganiseerde buitenactiviteiten om een ​​merkgemeenschap te creëren, die het momentum heeft van “lululemon in de drankenindustrie” in marketing.
Men is te zien dat de keuze van consumenten van het theemerk de neiging heeft rationeel te zijn.Om gezondheid of lichaam te handhaven, verlaten consumenten een deel van de smaak en smaak.Tegelijkertijd is het beleid geneigd tot gezondheid.Nadat het pilootdrankclassificatiesysteem in Shanghai begon, leek de hele thee -industrie geen andere keuze te hebben behalve de gezondere weg.Met de “Healthy Tea” -opspoor van verschillende merken, kan de verbetering van het beleid, de verbeelding van “Health Tea” een beetje meer zijn.Op deze manier zullen de keuzes van consumenten meer zijn.
Shanxi Evening News -verslaggever Guo Weiyan stagiair Han Xiao
Rapport/feedback