Search for:
  • Home/
  • Zakelijk/
  • Hoe is het eerste merk van farmaceutische commercialisering?

Hoe is het eerste merk van farmaceutische commercialisering?

Op 23 april bracht Baiyang Pharmaceutical, een beursgenoteerd bedrijf van een commercieel platform voor het merk -het 2023 jaarverslag uit.Het bedrijf realiseert het bedrijfsresultaat van 7,564 miljard yuan. -En -jaar en continue groei in drie jaar van vermelding;

Het eerste kwartaalrapport dat op dezelfde dag werd bekendgemaakt, toonde aan dat Baiyang Pharmaceutical in het eerste kwartaal van 2024 een bedrijfsinkomsten behaalde van 1.661 miljard yuan, en de nettowinst van de moeder na aftrek was 165 miljoen yuan, een toename van 30,71%jaar -ON – jaar.

In het bijzonder comprimeerde Baiyang Medicine tijdens de rapportageperiode de groothandelsdistributiebedrijf verder en was het gericht op merkactiviteiten. , wat de belangrijkste bron is van de winst van het bedrijf.Het is vermeldenswaard dat de groeisnelheid van de online bedrijf van Baiyang Pharmaceutical duidelijk is. In 2023 was de online verkoopinkomsten 508 miljoen yuan, een stijging van 52,16%jaar -jaar, en de veranderingen in marketingkanalen nauwkeurig begrepen.

Als het eerste beursgenoteerde bedrijf op het A -Share Health Commercial Platform, is het merkeffect van Baiyang farmaceutische operatie geleidelijk vrijgegeven en is de winstgevendheid een hoge groei van hoge snelheid blijven groeien.

Sinds de introductie van het concept van medische vertegenwoordigers in het land in de jaren negentig, heeft de medische promotie die academische professionele ondersteuning kan bieden geleidelijk de aandacht getrokken.Traditionele binnenlandse farmaceutische bedrijven zijn echter voornamelijk gebaseerd op generieke geneesmiddelen, en ze nemen in principe “verkoop eerst” en “menselijke zeetactieken” aan om de promotie van drugs te bevorderen, waarbij de merkkracht van het product wordt genegeerd.Alleen veel andere bedrijven erkennen het belang van het merk.

Met de in -diepte -transformatie en snelle ontwikkeling van de farmaceutische industrie wordt de professionele arbeidsafdeling steeds verfijnder.In de ontwikkelings- en productiebanden van de stroomopwaartse en middenbereiken van de industrie zijn veel bekende markten zoals CRO, CMO/CDMO ontstaan.In de downstream commercialiseringslink zijn traditionele farmaceutische groothandel en retailplatforms moeilijk geweest om volledig te voldoen aan de commerciële behoeften van farmaceutische producten en kunnen geen waarde -toegepaste diensten aan producten brengen.

Het is in deze context dat Baiyang Pharmaceutical, een commercieel platform van de derde partij, gericht op de professionele service van merkoperatie, zijn unieke waarde en schaarste is begonnen.Met in -diepte -inzichten over klinische scènes en sterke merkactiviteiten, kan Baiyang Pharmaceutical sterke ondersteuning bieden voor de commercialisering van farmaceutische producten.Daarom is een commercialiseringsplatform van de derde partij met merkactiviteiten een onmisbare kracht geworden in de farmaceutische industrie.

Baiyang -geneeskunde verschilt zelfs van traditionele circulatie -ondernemingen en CSO’s. Sinds de oprichting van het bedrijf heeft het aandacht besteed aan het creëren van merken.

In overeenstemming met het beleid van medische hervorming zal Baiyang Medicine sinds 2018 de hele industrie kunnen openen en veel originele onderzoeksproducten kunnen uitvoeren voor multinationale MNC.Tegenwoordig heeft Baiyang Pharmaceutical met succes een “merk snelweg” opgericht om stroomopwaartse industriële ondernemingen te bieden aan commerciële oplossingen van omni -kanaal.Via dit commerciële platform met professionele promotiemogelijkheden en replicatie van verschillende merken, kan Baiyang Medicine waardemijnbouw en release voor verschillende producten realiseren.

Volgens het financiële rapport heeft Baiyang Pharmaceutical vier categorie -matrices van OTC en grote gezondheidsproducten, OTX en andere geneesmiddelen voor recept, tumoren en andere ernstige geneesmiddelen en medische apparatuur met een hoge segmenten gevormd. groei voor vele jaren.

Op dit moment is het kernmerk Diqiao van Baiyang Pharmaceutical “de eerste in de binnenlandse calciumsupplementenmarkt gedurende acht opeenvolgende jaren” geweest en behaalde de omzet van 1.897 miljard yuan, een stijging van 16,53%jaar -op jaar.Hailu en Newtshuma -merken behaalden een inkomsten van 640 miljoen yuan en 83 miljoen yuan, een toename van 49,88%en 44,36%jaar -op jaar; 276 miljoen yuan.

In innovatieve producten exploiteert Baiyang Medicine momenteel de eerste binnenlandse kunstmatige magnetische ophanging met de eerste NMPA en heeft dit product de volledige onafhankelijke intellectuele eigendomsrechten. voordelen.Het ultrasoon gebruik van Midis Medical van elektromagnetische positioneringsvoorzieningsapparatuur en vijf -dimensionale Kang’s hart -flying -markt in het hart zijn ook het commerciële stadium ingegaan en klinische import ondergaat klinische introductie.

In de marktomgeving waar de collectie leidt tot de compressie van winstmarges in de branche, hebben alleen merken gebaseerd op consumentenvertrouwen voortdurende winstgevendheid.In staat zijn om producten op verschillende sporen te bedienen en te blijven groeien, wat is blijven groeien, wat bevestigt dat het ontwikkelingspad van Baiyang Medicine al vele jaren vooruit en correct is.

Na bijna twee decennium en met succes een commercieel platform te construeren, opende Baiyang Pharmaceutical officieel een innovatiestrategie, dat wil zeggen, afhankelijk van de innovatie- en incubatieresultaten van het moederbedrijf Baiyang Pharmaceutical Group, en continu transport van producten met hoge kwaliteit naar vermelde bedrijven om de vermelde bedrijven te verbeteren Verbetering van beursgenoteerde bedrijven, verbeterd om te verbeteren, te verbeteren om te verbeteren en verbeterd om te verbeteren.

Openbare informatie toont aan dat als “industriële investeerders”, Baiyang Pharmaceutical Group, door de oprichting van een platform voor wetenschappelijke onderzoeksprestaties, de handen ineen sloot met nationale wetenschappelijke onderzoeksinstellingen om waardevolle broninnovatie aan te boren en te investeren in innovatieprestaties om te investeren in incubatie.Het belangrijkste in het Baiyang Innovation R & D -model is dat de krachtige commercialiseringsmogelijkheden van Baiyang -geneeskunde inzicht kunnen in echte klinische scènebehoeften, en vervolgens door een redelijk incubatiemechanisme, de transformatie van wetenschappelijke onderzoeksresultaten die de medische scenario’s echt kunnen optimaliseren.

Over het algemeen richt Baiyang Pharmaceutical Group zich vooral op de drie belangrijkste gebieden van innovatieve geneesmiddelen, medische hulpmiddelen met een hoog -einde en basisonderzoekplatforms.Momenteel heeft het nauw samengewerkt met veel wetenschappelijke onderzoeksinstellingen op nationaal niveau, zoals het ministerie van Medicine van Peking University, de Capital Medical University en het Fuwai Hospital van de Chinese Academie voor Medische Wetenschappen om de transformatie van meerdere medische innovatieprojecten te bevorderen .

Onder hen zijn producten zoals het volledige magnetische gesuspendeerde kunstmatige hart, ultrasone elektromagnetische navigatieapparatuur en handige elektrische instrumenten voor thuis beschreven in het vorige artikel commerciële activiteiten.Vorig jaar ontving Baiyang Pharmaceutical ook de commerciële rechten en belangen van de groep geïncubeerd de behandeling van botnecrose (PDC) en radioactieve nuclein poppen (RDC). Mijn land.

Bovendien heeft Baiyang Pharmaceutical Group ook een indeling in innovatieve farmaceutische wapenvelden zoals medische lineaire versnellers, nucleaire geneeskunde SPECT/CT en anti -tumor immunotherapie. prestatie.

De Chinese farmaceutische commerciële omgeving is nu hetzelfde als voorheen.Wat nog waardevoller is, is dat de belangrijkste aandeelhouder Baiyang Pharmaceutical Group commercialiseringsrechten geeft aan beursgenoteerde bedrijven door beleggingsincubatie en innovatieve producten.Het vermindert niet alleen de buitensporige afhankelijkheid van het bedrijf van externe producten, maar vermijdt ook de risico’s die worden veroorzaakt door innovatief onderzoek en ontwikkeling.