Search for:
  • Home/
  • Gezondheid/
  • Help Health China!Swisse Swelle zet zijn oorspronkelijke intentie voort en blijft nieuwe waarde van voeding en gezondheid verkennen

Help Health China!Swisse Swelle zet zijn oorspronkelijke intentie voort en blijft nieuwe waarde van voeding en gezondheid verkennen

Zhongxin Jingwei, 24 april. In de nieuwe reis in het nieuwe tijdperk, de bouw van “gezond porselein” als het doel om voor de hele samenleving te vechten, is niet alleen door de inspanningen van de regering, maar ook door de samenwerking van alle sectoren van de samenleving.Wat betreft het bepleiten van gezondheid en het verbeteren van de volksgezondheidsbewustzijn, heeft Swisse Sweli, een gezond merk met een geschiedenis van 50 jaar ontwikkeling, altijd de missie beoefend om “mensen gezonder en gelukkiger te maken”, en is toegewijd aan het creëren van een gewenste voedingsgezondheid Product, bepleit continu een nieuw leven van gezond en modieus, dat een toewijding aan de menselijke gezondheid en duurzame ontwikkeling toont.In termen van het populair maken van voeding en gezondheidskennis en het helpen van de verbetering van alle menselijke hygiëne en gezondheidsgeletterdheid, staat Swisse Sweli -poëzie aan op denken en inzicht in de toekomstige ontwikkeling van de Nutritional Health -industrie. gezondheid.
Geef de professionele regisseur volledig en leid het nieuwe leven van gezond en modieus
In de afgelopen 50 jaar heeft Swisse Sweli in de natuur gestudeerd en is het toegewijd aan het aannemen van natuurlijke ingrediënten van hoge kwaliteit over de hele wereld, en wetenschappelijk onderzoek en gepatenteerde technologieën in toonaangevende industrieën, die veilige, hoog -kwaliteit, professionele en effectieve voedingsproducten brengen Over de hele wereld.
Gedreven door het merkconcept, innoveert Swisse actief en zoekt een wetenschappelijke oplossing voor klinische proeven. Mensen; bovendien heeft Swisse Sweli maximaal 21 modellen gelanceerd zoals calciumtabletten voor volwassenen, diepe capsules van visolie, co -enzym Q10, vitamine C, enz. Van het hele gezin vertonen continu een nieuwe manier van gezond leven voor mensen wereldwijd met wetenschappelijke en innovatieve uitstekende producten.
Met een sterke productkracht, tot nu toe, hebben de producten van Swisse Swelle meer dan 16 markten over de hele wereld verkocht en zijn er al vele jaren in de eerste positie van de Chinese online voedingsmerken en zijn ze het favoriete merk van consumenten wereldwijd geworden.In de 12 maanden op 30 juni 2023 is de wereldwijde verkoop van Swisse Swelle meer dan $ 1 miljard bereikt en de verkoop is sinds 2015 verdrievoudigd.Het is te zien dat door mensen georiënteerde en gezonde productinnovatie niet alleen de levensstijl van mensen kan veranderen, maar ook de gemeenschappelijke groei van merken en consumenten kan stimuleren.
Condensieve wetenschappelijke macht en bescherm de toekomst van de menselijke gezondheid
In de huidige samenleving is de menselijke gezondheid onafscheidelijk van de steun van wetenschap en technologie.Focus op de toekomst en voortdurende verkenning van de breedte en diepte van wetenschap en technologie zijn de historische verantwoordelijkheden van voedingsondernemingen.Door het ontwikkelingsproces van Swisse Swelle te traceren, kunnen we ontdekken dat vanaf de eerste dag van de merkcreatie de geest van wetenschappelijke innovatie is geïnjecteerd in het DNA van Swisse Swelle.Al meer dan 50 jaar is Swisse Sweli in actie gebracht.
Vertrouwen op de sterke wetenschappelijke onderzoeksvoordelen van Jianhe Group, houdt Swisse Sweli zich aan onafhankelijke innovatie, blijft wetenschappelijk onderzoek in investeringen vergroten en biedt consumenten wetenschappelijke en geverifieerde schoonheid en voedzame producten met hoge kwaliteit.Er is gemeld dat Jianhe op dit moment 6 grote wetenschappelijke onderzoekscentra heeft opgericht in Australië, Europa en Azië, en een Kenhe Group Science Counseling Committee (H&H SAC) en andere wetenschappelijke onderzoeksinstellingen heeft opgezet om gezaghebbende krachten samen te brengen in de Wereldwijde voedings- en gezondheidsveld om uitwisselingen te bouwen met senior binnenlandse en buitenlandse wetenschappers in binnen- en buitenland. en om de hoog -kwaliteitsontwikkeling van de grote gezondheidsondernemingen te bevorderen.
Aan de andere kant blijft Swisse Sweli nauw samenwerken met experts, wetenschappers en onderzoeksinstellingen om de wetenschappelijke onderzoekssterkte van wereldwijde gezaghebbende onderzoeksinstellingen te verenigen, actief de richting van wetenschappelijke innovatie te onderzoeken en geen moeite te doen om consumenten te helpen klinisch onderzoek te zoeken Wetenschap en effectieve oplossingen voor voedingsgezondheid EssentieIn de afgelopen jaren hebben Swisse Shi Shi en Peking University een promotieproject opgezet van de ontwikkeling van Swelshi Anti -Aging van het Ministerie van Medicine van Peking University, gecombineerd met Swisse Collageen Water Bottle -producten om de anti -verage -effecten van orale collageenpeptiden te bestuderen en Hyaluronzuur; Zorg voor de gezondheidsontwikkelingsbehoeften van het hele gezin.
Oefen de bedrijfsmissie, wees een gezonde attractie van het leven
Op weg om gezond en gelukkig na te streven, naast redelijke voedingsaanpassing en gezonde sporten, moeten we een optimistische en positieve houding ten opzichte van het leven behouden.Vooral in de moderne samenleving die economische voordelen nastreeft, heeft de fysieke en geestelijke gezondheid van mensen meer aandacht en begeleiding nodig.De meeste merken zijn echter nog steeds relatief beperkt in termen van populaire wetenschapsonderwijsvorm en inhoud, en het is moeilijk om te resoneren met de nieuwe generatie consumentengroepen.En Swisse Swelle nam het voortouw bij het springen van traagheid, van gezaghebbende populaire wetenschap, jeugdcommunicatie tot merkmarketing, en bouwde op een gediversifieerde manier een lage drempelcommunicatbrug voor consumenten.
In de Professional Science Populalization Operatie sloot Swisse Sweli actief de handen ineen met gezaghebbende instellingen en experts en wetenschappers om een ​​reeks nationale populaire wetenschapsactiviteiten te blijven uitvoeren, zoals “National Nutrition Week”, “3.18 National Lever Love Day” en “Nutrition Classroom. “In het veld, door de publicatiebezakken te publiceren, zoals het” Jaarverslag van de Chinese Resident Nutritional Literacy “; het uitvoeren van het eerste” Beauty Nutrition Instructor “-trainingsproject van de natie, om hoogwaardige, wetenschappelijke en professionele productdiensten te bieden en te bieden en te bieden Logistieke ondersteuning voor de gezondheid van de hele mensen om te helpen, waardoor de verbetering van het bewustzijn van voeding en gezondheid voor de hele mensen wordt verbeterd.
Bovendien wordt Swisse Shi Shi ondersteund door productkracht.Dit jaar gebruik Swisse Swelle ook Co -Brand -woordvoerder Di Lierba, creatief het Ultra -Light -fles TVC Marketing Play om de derde ronde van merkupgrade -activiteiten te lanceren, gericht op de waarde van “Natural Health, Our New Fashion” -concept, dus als Om als drager van merkinformatie te gebruiken, hebben mode -items jonge generaties denken en verkenning van een gezonde levensstijl gestimuleerd, en bieden ze ook een nieuwe richting voor het bevorderen van de verbetering van de voedings- en gezonde geletterdheid van de hele bevolking.
Dit jaar is het belangrijkste jaar van “Healthy China 2030”. Kinetische energie injecteren in de constructie van “gezond porselein”.Vervolgens hoop ik dat er meer merkbedrijven zullen zijn die aandringen op mensengericht, gebaseerd op wetenschap en innovatie, en meer verrassingen creëren voor de menselijke gezondheid.(Zhongxin Jingwei -app)
Let voor meer spannende inhoud op de officiële WECHAT Public Account van Zhongxin Jingwei (JWView).
Rapport/feedback