Search for:
  • Home/
  • Mode/
  • Er is geen tekort aan zakelijke kansen en snelheid op de Chinese wijze, maar we hebben nog steeds 4 vragen over de mode momenteel

Er is geen tekort aan zakelijke kansen en snelheid op de Chinese wijze, maar we hebben nog steeds 4 vragen over de mode momenteel

“Er zijn niet veel kansen in deze gecompliceerde modewereld, maar in termen van regio zijn er niets meer kansen dan hier.” , Ik zei.
Net als in voorgaande jaren zagen we enthousiasme en tegenstrijdigheden in de Shanghai Fashion Week.
Het meest opvallende is e -commerce.Voor het eerst verscheen Tmall in de houding van officiële strategische partners.JD.com, die drie opeenvolgende jaren aan de modeweek heeft deelgenomen, heeft niet veel momentum gemaakt, maar vond ook drie statische tentoonstellingen in Aunn Cafe in Jing’an Temple in Aunn Cafe in Jing’an Temple.Temple huurde twee vierkante locaties in OnTimeshow, die zich in het West Coast Art Center bevond en twee jaar geleden als de Mode Branch -locatie, en kondigde aan dat het het OPTIME Designer Channel zou lanceren en meer dan 200 opkomende ontwerpers zou uitnodigen om zich te vestigen.
Het vinden van jonge zakelijke merken is ook een groot genre, en de meeste kiezen ervoor om samen te werken met jonge ontwerpers.Om de 90e verjaardag van zijn vestiging te herdenken, heeft Disney 15 onafhankelijke ontwerpers zoals Wang Haizhen, Ban Xiaoxue, C.J.Yao, waaronder Wang Haizhen, Ban Xiaoxue en C.J.YAO, uitgebracht op de eerste dag van de modeweek.Vorig jaar heeft Disney net de tweede binnenlandse winkel geopend in Xingye Taikoo Hui.
De Disney Designer Cooperation -serie is de tentoonstelling van het huis in Shanghai Xintiandi Xinli.
Shanghai -mode beloofde maandag “het grootste orderseizoen in Azië te worden”.Om samen te werken met de internationale inkooptijd van de kopers, is de modeweek van dit seizoen een week eerder dan ooit geweest.Het conflict met Pasen kan echter nog steeds van invloed zijn op het aantal kopers dat naar Shanghai komt.
De gegevens van het organisatiecomité zullen dit punt blijven beargumenteren van de algemene schaal: binnen een week van 28 maart tot 3 april worden er meer dan 100 shows vrijgegeven, die twee jaar geleden worden verdubbeld; het verkeer bereikte 11.843, een toename van 18,7%ten opzichte van het voorgaande kwartaal; het aantal kopers van professionele kanalen was 3.120, een toename van 11%ten opzichte van het voorgaande kwartaal.Dit tentoonstellingsgebied heeft eindelijk een huurovereenkomst van tien jaar getekend bij het World Trade Mall en hoeft zich niet meer zorgen te maken over de locatie.
De meeste internationale kopers hebben het budget echter beëindigd op de vier belangrijkste modeweken.Wanneer ze naar Shanghai komen, zijn hun opmerkingen vaak “verrast door de innovatie en vitaliteit van het Chinese ontwerp.”Hoewel ze nog steeds bestellingen rechtstreeks in de showroom in het buitenland in Chinese ontwerpers plaatsen, zijn ze meer geïnteresseerd in hoe ze de Chinese markt kunnen betreden dan het in het buitenland brengen van Chinese merken.
Jackie Kim, adjunct -directeur van Barneys New York Fashion, is niet vergeten om Barneys New York te noemen, net op Tmall in een interview. “Ik ben erg geïnteresseerd in de Chinese markt. Wat zijn de voorkeuren van Chinese consumenten en welke merken je graag gebruik? “
Dior verhuisde de volgende dag de lente / zomer 2018 High -Definition Series van Parijs naar Shanghai en ging opnieuw op Weibo en uitzending live op Weibo.De artistiek directeur Maria Grazia Chiuri woonde ook persoonlijk de scène bij, ontwierp een nieuw werk met twaalf modellen geïnspireerd door rood en roze als de belangrijkste kleur en “Chinese vouwfan”.Een zwarte -en -wit geblokte handtas die door een model wordt gehouden, wordt gedrukt met een grote “stream”.
Dior 2018 lente en zomer hoog, de foto komt van het merk Dior WeChat Public Account
Voor deze jonge ontwerpers in China hebben steeds meer mensen de eerste show van de Autumn and Winter Series 2018 in de vier grote modeweken voltooid.Er is nog steeds de ideale plek om het ontwerp te laten zien en te vechten voor kopers wereldwijd.Terug in Shanghai wordt het doel van het display teruggestuurd naar een meer praktische volgorde, of een container die wordt gebruikt om zijn eigen sterkte weer te geven, of meer als een leuk experiment dat beperkt is tot kleine cirkels.Er is een soort zorgvuldigheid achter: niemand weet of binnenlandse kopers en consumenten volwassen zijn geworden om een ​​vetontwerp te accepteren, en waar is de enorme klantgroep gedefinieerd als “consumptie -upgrade”.
Het lijdt geen twijfel dat modezaken in China zijn.Maar of modecultuur in korte tijd kan worden gecultiveerd, niemand kan een positief antwoord geven.
1. Wat concurreert e -commerce om designerbronnen?
“Tegenwoordig kan Tmall niet alleen een winkel voor u openen en u verkeer geven. Of het nu gaat om de supply chain -bronnen, of een aantal getalenteerde ontwerpers meer exporteert, we kunnen deze dingen doen.” Een forum over modus op 29 maart over het nieuwe retailforum.Deze woorden klinken als investeringspromotie.
Hoewel Tmall zei dat 31% van de merken op modeweek vlaggenschipwinkels op hun platforms hebben, zijn de meest opvallende designerbronnen deze keer nog steeds verspreid op drie verschillende e -commerceplatforms.Xu Zhi en Haizhen Wang werkten samen met JD.com;
Xu Zhi Static Exhibition Poster, zeggende “Chief Partner: JD Fashion”
De concurrentie van E -Commerce voor Chinese designerbronnen begint met hun concurrentie om luxe goederen.De eerste die werd geïnvesteerd was JD.com.Drie jaar geleden paste JD.com zijn organisatiestructuur aan en werd de Business Department van het kledinghuis een van de vier nieuw opgerichte vier grote zakelijke afdelingen.In juni vorig jaar kondigde het de injectie van Farfetch aan en lanceerde het een plan met de naam “JD (X) Fashion”, in de hoop hoog -ed op maat gemaakte modellen te introduceren met internationale goed bekende designermerken, Tide Brands en High -ed – merk -Name met internationale eerste en tweede -tier grote namen.
Tmall daarentegen begon later te worden, maar sneller.In januari van dit jaar kondigde Erding, president van Tmall Clothing Business Group, de lancering aan van het “Designer DT Innovation Plan” en werkte hij samen met New York Fashion Week om Tmall China Day te organiseren in februari. Designermerk voor de retailmarkt voor Noord -Amerika.
Na de modeweek aan het begin van de nieuwe strijdkrachten kan Tmall worden beschouwd als een goed moment om meer designermerken aan te trekken om zich te vestigen.Over het algemeen deden ze drie dingen in de modeweek als officiële partners: samenwerken met de modus om de hot -zone van mensen in het tentoonstellingsgebied te analyseren, identiteit en gedragsgegevens te extraheren; samenwerken met het labelhood -tentoonstellingsgebied en “zie ik het koop .
Bovendien voert tussen 30 maart en 1 april “T Design” in het zoekvak van Tmall in.De selectiestandaard lijkt een beetje vaag: er zijn schetsen van Jiangnan Buyi Group, die zijn vermeld in Hong Kong, een dichte fan die zojuist de voltooiing van een financieringsronde heeft aangekondigd in februari van dit jaar, en een deel van het merk van Shanghai Cultural Company met 10 geregistreerde handelsmerken. Labelhood, een designer merkcollectie in oktober vorig jaar, Labelhood (voorheen de pijler).
Vanaf het eindresultaat zijn de gimmicks van de proeven van Tmall echter meer dan de realiteit.”Het kopen van mobiele telefoons en hot -zone -analyse zijn alleen geconcentreerd in een relatief kleine piloot, maar voorlopige tests, en er is geen grote scheel dekking van het tentoonstellingsgebied.” (www.qdaily.com).
Aan de andere kant zijn de live -uitzendeffecten van Labelhood op vlaggenschipwinkels ook gemiddeld, met een gemiddeld aantal kijkers van 1500.Omdat de machine niet is geschakeld, zien de modellen op het scherm ver en vervaagd en van tijd tot tijd buiten het scherm.Vanuit het perspectief van de verkoop van de winkel, ontvingen de pre -verkoopfondsen van de vier ontwerpers de bestelling niet vóór het einde van de modeweek.
Tmall is mogelijk niet van plan het werkelijke effect aan te tonen.Xie Wei (Luyou), de persoon die verantwoordelijk is voor Tmall Clothing Brand Marketing, werd herhaaldelijk het groeipotentieel van de B2B -activiteiten genoemd nadat hij was geïnterviewd door de “Curiosity Daily (www.qdaily.com)” na het forum.”Deze keer experimenteren we met een tentoonstellingsgebied. In feite kunnen deze technologie en gegevens ook worden toegepast op alle warenhuizen om hen te helpen meer te weten over de passagiersstroom … samenwerken met de modeweek en hun ogen sluiten. Ik denk dat ik denk Er is geen nieuw idee.
Dit is niets nieuws.Farfetch’s “Future Store” voorgesteld in maart vorig jaar was om hetzelfde doel te bereiken -waardoor het merk online en offline open was.Yoox Network, ’s werelds grootste luxe e -commercebedrijf, was de meest bekeken B2B -bedrijf “online vlaggenschipwinkels” van vorig jaar. Klanten zijn Armani, Valentino, Isabel Marant en Marni.Vorig jaar was de netto -omzet van de bedrijfsafdeling 217,5 miljoen euro, een stijging van 5,9%jaar -op jaar, goed voor 10,4%van de totale omzet van de groep;
Het doel van Tmall is om in één jaar vijf grote merken op het gebied van designerkleding uit te broeden.In het interview na het forum citeerde Luyou dat uit de derde partij gegevens uitlegt dat de huidige commerciële schaal van Chinese ontwerpers minder dan 100 miljard is, maar ze geloven dat dit het resultaat is van de supply chain zonder voldoende integratie.
“Oorspronkelijk zeiden sommige merken dat er 56.000 of zes winkelwinkels offline waren. De gebruiker is een natie. Je kunt het ook verkopen aan Shanghai en het aan Tibet verkopen. In dit geval geloof ik dat de industrie in de toekomst het kan doen In de toekomst twee miljard, draai je om.
Lu U zei ook dat Tmall dit jaar intern een nieuw productonderzoekcentrum heeft opgezet.Ze brachten twee jaar door, in de hoop de trend te verzamelen door gegevensaccumulatie en begeleiding te bieden voor ontwerp en productie.De coöperatieve merken omvatten Latharbeel en Yizhi Group.Een recent onderzoek was om de 64 populaire kleuren van Pan Tong op Taobao te controleren en ontdekte dat 8 van hen de frequentie in de afgelopen drie maanden hebben bijgewerkt.”U zult merken dat de trend niet binnen een half jaar of een jaar onder de huidige omgeving wordt bijgewerkt, maar om te verkorten tot een maand of zelfs een week.”
Maar deze reeks claims kan één punt negeren: de GMV en de snelheid die mode en e -commerce goed zijn in praten zijn altijd twee sets logica.Supreme is 20 jaar gecultiveerd voordat hij een explosie wordt, en het Europese modehuis heeft lang van het etablissement tot grote schaal doorgebracht.Wat meer is, de vereisten van het nichemerk voor aanpassing en de gemeenschap, evenals hun nadelen in de supply chain en prijzen, hebben natuurlijke conflicten met de kenmerken van kosteneffectiviteit, explosie -aangedreven en verkooprit met het Volkswagen -platform.
Designer -merken zijn vaak de makers van diverse mode, geen volgers van mainstream mode.Als u alleen naar de verkoop kijkt, is het moeilijk om te vergelijken met de “internet beroemdheid” Sydney.Tijdens de “New Power Week” lanceerden Taobao’s Red Sydney en Snoopy een gezamenlijke serie.Volgens de gegevens van Tmall hebben 10 co -beroemde producten meer dan 80.000 stuks verkocht en het verkoopvolume van meer dan 20.000 nieuwe 30 minuten op een enkele explosie is meer dan 20.000.
2. Wat zijn de problemen van de digitalisering van het ontwerp van het designer?
De ontwikkeling van designermerken op de binnenlandse markt zal altijd een paradox tegenkomen: consumenten en kopers zijn meestal niet volwassen genoeg, en het niche -ontwerp van ontwerpers is moeilijk om snel de doelgroep te vinden.Als de prijs niet wordt verlaagd, is het onmogelijk om meer klantgroepen aan te trekken; maar als u niet meer klanten vindt, kunt u de supply chain niet dwingen de prijs te verlagen.
Volkswagen e -commerce kan het proces van marktteelt versnellen door de productiehallucinaties om de behoeften en de verkoop van het merk voor designer te brengen.Het precieze algoritme is een ander vaak genoemd woord.Lu Jianmei (Menggu), plaatsvervangend algemeen directeur van Tmall Clothing, noemde “duizenden mensen en duizenden gezichten” op het Forum of Mode.Volgens haar kan de directe toegang tot “mijn favorieten” goed zijn voor 30% -40% van een winkel.
Maar dit proces zit ook vol risico’s.Een van de lang werkende partijen, Justin, vermeld in het groepsinterview na hetzelfde forum: “Een nieuw ding heeft een collectieve manier nodig om over Tmall te spreken. ‘Duizenden mensen en duizenden gezichten, maar vaak ben je beperkt je aandacht. “
Andere vragen die het denken waard zijn, zijn onder meer: ​​kunnen de algoritmen in Luyou het ontwerp echt begeleiden?En zelfs als e -commerce een merk kan produceren met een jaarlijkse verkoop van meer dan 100 miljoen yuan, wat is er anders dan het merk Beroemde internet.
Yirantian 2018 AW
De langdurige pijler en labelhood van de koper, de onafhankelijke designer tentoonstellingsruimte, lanceerde vorig jaar hun flagshipstore op Tmall op 1 november (nu samengevoegd en hernoemd tot “Labelhood Lei Tiger”).De WeChat -winkel met een lange pijler is gedurende twee of drie jaar geëxploiteerd. meer verspreid.
De co -stichter Tasha Liu veranderde zijn gedachten was Babyghost en verschillende zaken gegeven door Tmall.Babyghost -ontwerper Huang Jing vertelde haar tijdens een delende bijeenkomst in februari van dit jaar dat ze de winkel zeven jaar opende in Tmall.De eerste referentiecase van Tmall was FMCG P&G, die een beetje onzin leek; maar latere merkzaken over vergelijkbare prijzen zoals Maine en Sandro liet Tasha denken dat het het zou kunnen proberen.
“Sommige Tao -merkontwerpers zelf zijn ook zeer serieus over productinnovatie, en de prijs is goed, maar de originaliteit volgt de trend nauwlettend. Maar de consumentengroepen van deze merken moeten ook worden opgewaardeerd. Het bleek dat sommige internetberoemdheden volgden Door Taobao besloot te beslissen.
De flagshipstore lanceerde voor het eerst verschillende designermerken met een hogere marktgerichte bereidheid, met een gemiddelde prijsstelling van ongeveer 3000 yuan.Bijvoorbeeld, Yirantian en Angel Chen: het doel van de voormalige is de white -collar vrouwelijk, met een hoog consumptieniveau en een brede vraag; Jongeren.
Tot nu toe gedurende 5 maanden heeft de gemiddelde maandelijkse omzetgroei van de winkel 100%-200%bereikt, maar het is slechts goed voor 10%van de fysieke winkels.Liu Xinya vat momenteel drie ervaringen samen: accessoires zijn beter dan kleding -de hoogste verkopen in de winkel zijn Uma Wang, een balletschoenen geprijsd op 5.000 yuan; Chen Peng nam deel aan de New York Fashion Week “Tmall Day” om de beste te kopen en te verkopen is niet het iconische downjack van het merk, maar een witte sneakers geprijsd op 3000 yuan.
De gemiddelde prijsstelling van de feedback van Tmall stelt ontwerpers ook in staat om het probleem van overmatige prijzen te herkennen.De algemene prijs van de algemene klanteenheid van Tmall is bijna 1.000-2000 yuan, terwijl de merken in de langdurige Dongliangdian vaak 3.000-4000 yuan bereiken.
En online winkelbewegingen verschillen volledig van fysieke winkels.”Ik heb veel energie uitgegeven om de startpagina in het begin prachtig te maken, maar Tmall heeft zijn eigen set regels. Het aankooppad van consumenten is niet ingesteld zoals u wilt. Sommige verkeersingang gegeven door Tmall en Taobao.
Liu Xinya benadrukte echter ook dat om de eenheid van de merkprijzen van de designer merk te handhaven, ze voorzichtig zijn met de activiteiten van discontering of korting.
Zhang Da opende deze maand alleen de Taobao -winkel “No Boundless”, en in totaal 327 fans hebben aandacht besteed aan de perstijd.Eerder was er een micro -shop zonder Edge, die onlangs gebruikte om de inventaris uit het verleden op te ruimen en lagere prijzen en meer dagelijkse “dagelijkse gebruik” -serie te verkopen.
Hij sluit niet uit om een ​​winkel te openen op het Volkswagen e -commerce -platform, dat consumenten in steden kan bieden die kopers niet kunnen aanraken.Maar hoe mensen de resultaten van technologie gebruiken, vereist meer oordelen, zoals algoritme -aangedreven ontwerp: “Het voordeel van technologie die mode ingaat, is democratisering. Geavanceerde mode was ooit in een zeer voedende positie. De populariteit is ondersteboven maar democratiseerd een slechte plaats is sediment.
Dit is de reden waarom Zhang Da ervoor koos om een ​​Taobao -winkel te openen in plaats van Tmall -winkel.Verschillende ontwerpers en vrienden in Tmall Shop zijn bedroefd over het aanbieden van “zeven dagen zonder reden”.”Dit heeft veel extra werk aan de handelaar gebracht. Na het uitkopen van het magazijn, moet je het magazijn opnieuw betreden. Misschien kan het deze week veel worden verkocht, en het zal volgende week veel terugkeren. De omzet is moeilijk tellen.”
Zhang Da is van mening dat dergelijke voorschriften te veel zijn voor huisdieren en huisdierenverkeer verkeer.
“Tegenover een persoon die volledig onverantwoordelijk is voor zijn gedrag bij het nemen van een beslissing. Dit is een methode van een gigantisch babyland alleen voor het voordeel voor hem. Het vermindert de last op online winkelen online en trekt meer verkeer aan voor de Platform. Veel gasten cultiveren de gewoonte om goederen te kopen en terug te geven onder dergelijke verkoopomstandigheden.
3. In welke marktprestaties zijn de beste prestaties van kopers?
Cote & Ciel is een van de beste merken van het merk Paris High -end Handbag en deze keer verkoopt de Italiaanse showroom IGFD.Er zijn meer dan 20 warenhuizen om bestellingen te plaatsen, waaronder inzittende kopers van Changsha, Wuhan en Guiyang, met een totaalbedrag van 2 miljoen euro.
IGFD is dit keer goed voor 1.000 vierkante meter in de stand van de modus, de grootste in alle showroom.De logica van Gu Shixuan, de voorzitter van de IGFD -raad van bestuur, is dat alle internationale merken sterk moeten zijn in China, en om het imago van het merk met een hoog -end te vormen, wat vaak een grote stand betekent.
Omdat de Shanghai Fashion Week laat werd gehouden, na de periode van onderschepping in Europa, ging Gu Shixuan alleen naar de modus voor de tentoonstelling om drie keer de eerste drie keer te adverteren en ontving geen bestellingen.Hij citeerde een zin in “consumptie” om de eerdere doelen te beschrijven: “Het merk moet een pronken vinden met consumenten. Deze mensen zullen mensen aan de rand van consumptie beïnvloeden en rimpeleffecten hebben.”
Deze tijd is de tijd afgestemd en IGFD opende ook de bestelling voor het eerst.Klanten kunnen genieten van dezelfde prijzen als het plaatsen van bestellingen in Europa, plus volgde diensten inclusief maat en kleuraanpassing, productiecyclusregeling, douaneverklaring, logistiek, goudstroom, enz.Om verspreide klanten aan te trekken, heeft Gu Shixuan de bestelling aangepast aan 10.Hij vatte ook een reeks ervaring samen die Chinese kopers aantrekt: het merk moet een bepaalde reputatie in Europa hebben, en er zijn bepaalde verkoopcijfers in Japan en Zuid -Korea om ervoor te zorgen dat het al een markt heeft in Azië; Bovendien is het aandeel getide merken in dit seizoen goed voor 30% -40%.
Maar de uitvoering van de kopers verraste nog steeds Gu Shixuan.Gewone kopers hebben ook 200 stukken en alle verspreide passagiers voegen in totaal meer dan 1 miljoen euro toe.Deze kopers zijn steeds meer bereid om tijd door te brengen.”Het blijkt dat binnenlandse kopers binnen 2 weken moeten worden afgeleverd. Dit is onmogelijk voor internationale merken. We hebben minimaal 6 maanden nodig. Deze keer hebben meer dan 10 kopers me direct verteld, ik hoop het in de winkel meer te vergroten Internationale merken “”
Bovendien gelooft Gu Shixuan ook dat de vraag naar kopers in steden in de eerste en tweede tier bijna veel anders is.De bestelling van Guiyang Xingli Group overschrijdt deze keer 30 miljoen yuan, en tegelijkertijd overschreed de verkoop van de koperswinkel van Guiyang 100 miljoen yuan per jaar.Omdat marktconcurrentie niet zo fel is als eerste steden, is hun groeipercentage hoger dan de laatste.
Vergeleken met de bestelling van Italië van 150 miljoen euro per seizoen, is de oogst van de Shanghai Fashion Week slechts nul voor IGFD.Maar Gu Shixuan vond dat de snelheid van deze markt kwam om de technologische innovatie van het Italiaanse hoofdkantoor te bevorderen.
Een van de meest typische voorbeelden is dat Sinds het vorige seizoen IGFD de enige showroom in Italië is geworden om klanten te verbinden om klanten te verbinden, met behulp van een App Management Store -poort genaamd “Moda Link”, om verkoopcijfers en inventaris te bewaken.Deze app is ontwikkeld door het Chinese team. “Omdat de Chinese showroom dit heeft gedaan, moeten we bijhouden.”
Feng Chen Wang 2018 AW
Feng Chen Wang Agent Xiao Chen en Gu Shixuan van heren hebben een soortgelijk uitzicht.Het merk heeft in het eerste seizoen meer in het buitenland dan binnenlandse bestellingen.Tegen het vijfde seizoen (lente en zomer 2018) is het half hoger dan het buitenland.Xiao Chen gelooft dat dit vooral is omdat in het land, naast de grote koperswinkels zoals Cardford, ze zich richten op het uitbreiden van high -end koperswinkels in meer andere steden.Een derde van het aanvullingsvolume van de koper is groter dan het bestelvolume.
Interessant is dat zelfs de aanvullende reacties van Lian Carver en andere grote winkels niet zo snel zijn als andere folkkopers.Bijvoorbeeld, de kassen in Changsha, het polymeer van Zhengzhou en de Jun Shan van Wenzhou, enz., Is de aanvulling niet noodzakelijk de grootste en relatief verspreide, maar van de officiële lancering van Feng Chen Wang in het voorjaar en zomer 2018 Zhou zal Stuur minstens eenmaal om contact op te nemen met aanvulling.
Om zich aan te passen aan de binnenlandse markt heeft Feng Chen Wang twee rondes van prijsaanpassing meegemaakt.De prijs van hoge -end lijn bleef ongewijzigd en de gemiddelde prijs werd dit seizoen met 10%verlaagd.Xiao Chen legde uit dat meer mannelijke klanten en sommige kopers met een hoog high -end niet gevoelig zijn voor de prijs, maar de helft van de klanten denkt dat als de prijs gunstiger is, ze meer kunnen kopen.
Hoewel vrouwelijke consumenten een beperktere capaciteit hebben, zijn sommige niet -eerste -tier steden dameskledingwinkels belangrijke klanten in Feng Chen Wang omdat ze het ontwerp begrijpen en meer VIP -kopen kunnen stimuleren.
4. Is het echt een tijmerk om jonge mensen te laten mode?
Sinds 2008 heeft de Zuczug van Wang Yiyang vier sub -branden geselecteerd van het interne designerteam, waaronder een milieuvriendelijk merk Klee Klee, sportmerk een Ko Rau, Women’s Brand WHM en extra.
Vorig jaar openden Klee Klee en een Ko Rau onafhankelijke winkels in Anfu Road en Xingye Taikoohui, Shanghai.WHM en extra probeerden te bestellen in respectievelijk geen showroom en tube showroom.
WHM -ontwerper Wang Haoming en twee ontwerpers van Extra One vertelden “Curiosity Daily (www.qdaily.com)” dat het dit jaar ook een merkvergaderingswinkel met de naam “Park” zal openen een ruimte.
De zakenpartner van Wang Yiyang, Huang Zhifeng, zei in een interview met BOF dat het gevoel van crisis van merktransformatie afkomstig is van “De post -80’s zijn op middelbare leeftijd ingegaan, hoe kunnen we nieuwe gasten vinden.”
De meer onderverdeeld sub -brand en nieuwe retailmethoden worden beschouwd als de belangrijkste manier om dit probleem op te lossen.”Vanuit het perspectief van gegevens, weet een aanzienlijk deel van de gasten die de Anfu Road Street -winkel zijn binnengekomen het niet. Dit bereikt niet alleen het doel om het nieuwe merk te vinden om gasten te vinden, maar ook te verifiëren van ons oordeel. De nieuwe aanzienlijke consumentenpubliek. .. We zijn ook van mening dat we via een meer levensstijlmerk kunnen graven voor klanten die niet zijn opgegraven door de originele kanalen en een hogere prijsacceptatie hebben.
WHM 2018 AW
Een ander onderwerp dat niet kan worden vermeden wanneer ze over jongeren praten, is een tijmerk.Twee dagen voor de modeweek heeft LVMH Group zojuist aangekondigd dat Virgil Ablo, de oprichter van het high-end straatkledingmerk buiten de wit, de volgende artistiek directeur van LV zal worden.
“Dertig jaar van omkeren, luxe goederen zijn helemaal niet over dit merk. Maar de hoge mode is micro geweest en de nieuwe consumptie komt voornamelijk uit China en de Verenigde Staten die op technologie vertrouwen. In de traditie van dragen en gebruiken , het merk moet meer verkeer hebben om verkeer te brengen.
Fashion E -Commerce -fans en Nielsen brachten gezamenlijk een marktrapport uit in de modus en noemden het tide -merk “de snelst groeiende segmentmerkmarkt ter wereld van 2011 tot 2017”.In deze markt contracteerde 10% van het kerngebruikersbasis 48% van het marktaandeel;
Het aantal gegeven door de Chinese culturele investeerder Wang XI op een ander forum is dat het Chinese trendconsumentenmerk goed is voor slechts 2-3%van de wereld, en het nationale getij bevindt zich nog in het beginfase.
De getijdenkaarten die op de modeweek verschijnen, zijn vol met verschillende merken.Vanuit het perspectief van op zijn minst de hoogste mate van aandacht, is de populariteit van de productie niet het merk zelf, maar variëteitshows en sterren.
Angel Chen nodigde verschillende spelers uit in “Hip -Hop” om Battle te spelen in de show.Mishka, een merk in New York dat in 2009 China binnenkwam, nodigde de rapper Gai uit om de show op de eerste rij te bekijken en eindigde met “Hot Pot Bottom”.
Hoewel de sterren zeer effectief zijn in elke groep, die zeggen in de krant van Nielsen, is het de mainstream in China of het middenbereik en het publiek.Midden -end klanten maken zich meer zorgen over wat merken sterren dragen, en Volkswagen Tide -klanten maken zich meer zorgen over wat de effecten die op beroemdheden dragen.Als het algehele effect goed is na het dragen van de internetberoemdheid, kunnen ze dezelfde online beroemdheid kopen.Yang Mi, Wu Yifan, Luhan en Quan Zhilong zijn de meest erkende “koning”.
Het klinkt alsof het geen straatcultuur is of wat de sterren dragen.
Titelkaart is Motoguo
Rapport/feedback