De provincie zal 692 maatregelen pushen om de mensen ten goede te komen!"19 mei China Tourism Day" Jiangsu Main Vocus -evenement werd gelanceerd
Op 19 mei, de “China Tourism Day” Jiangsu Hoofdlocatie, gezamenlijk gesponsord door het provinciale ministerie van Cultuur en het toerisme en de regering van de Suqiaanse gemeentelijke regering van Jiangsu, geopend in het Santai Mountain National Forest Park, Suqian.
Met de release van de korte video “Why Jiangsu” werd het gordijn officieel geopend.De Summer Special Tourist Route en Benefit Maatregelen van de provincie Jiangsu, de thema “reizen in Jiangsu en genieten van een gelukkig leven”, werden ter plaatse uitgebracht.Deze zomer zullen in totaal 692 artikelen en 1037 culturele toeristische thema -activiteiten worden gelanceerd in alle delen van Jiangsu, die de keuzes van burgers en toeristen verder zullen verrijken, en iedereen een meer hoge en handige culturele toeristische consumptie -ervaring zullen bieden, Om het leven van de mensen te ontmoeten voor een beter leven.
Vorig jaar, “19 mei China Tourism Day” de belangrijkste locatie van de provincie Jiangsu, de grootschalige culturele toerismediepte bezoeken aan het Finance Media Program “The Water Charm van Jiangsu” gezamenlijk gecreëerd door de Provinciale afdeling Cultuur en Toerisme van Jiangsu en de Jiangsu Radio en televisieterminal werd officieel gelanceerd.In het afgelopen jaar heeft het publiek op het programma enthousiast gereageerd. Veel kijkers hebben verschillende “watertijn Jiangsu” gezien vanuit een perspectief van oude gedichten, een vakmanschap, een leuk nieuws.Op de plaats van dit evenement werd het tweede seizoen van “The Water Yun Jiangsu die je niet wist” officieel vrijgegeven. Buurt, neem het culturele verhaal van het district als uitgangspunt en vertel het Chinese verhaal dat plaatsvond in het land Jiangsu.Het programma wordt momenteel opgenomen en zal in de nabije toekomst worden gelanceerd.
Om het potentieel van het culturele toerismeconsumptie te blijven vrijgeven, lanceerde het Provinciale Department of Culture and Tourism van Jiangsu en het nieuwe oosterse culturele toerisme gezamenlijk de “Shuiyun Jiangsu Towel in het Oosten” -evenement.Yu Minhong, de oprichter van New Oriental en voorzitter van de nieuwe Oriental Education Technology Group, uitte zijn goede wensen voor de Chinese Tourism Day in een video.Ter plaatse werden bedrijven zoals Tongcheng, Tencent, Tuniu en andere bedrijven uitgenodigd om relevante rapporten te publiceren zoals “Water Yun Jiangsu in the Eye of Big Data” en “Interpretatierapport van de historische en culturele tournee door Jiangsu Province” en “Shuiyun Jiangsu · Four Seasons Hundred County” Culturele toerisme Promotieactiviteiten Essentie
Tijdens het evenement gebruikte de “China Tourism Day Branch” van Wuxi, Yangzhou, Huai’an en andere steden een videoconnectie om de hoofdlocatie te “scheiden” om te communiceren met de belangrijkste locatie om lokale culturele toeristische bronnen te introduceren, karakteristieke hoogtepunten van schilderachtige vlekken , en hoofdboetieklijnen.
Bron: Intersection News
EDIT: Zeng Xueqi
Review: Gao Renquan