Search for:
  • Home/
  • Gezondheid/
  • De consumptie van grote gezondheidsproducten en diensten blijft opwarmen

De consumptie van grote gezondheidsproducten en diensten blijft opwarmen

& EMSP; & EMSP; Big Health Products and Services Consumptie

& EMSP; & EMSP; institutionele voorspellingen voor de inkomsten van China in China zullen 9 biljoen Yuan bereiken

& EMSP; & EMSP; De vierde China International Consumer Products Expo wordt onlangs gehouden in Hainan.De verslaggever “Xinhua Health” van Xinhua News Agency leerde dat een grote gezondheidsverbruik op dit moment een nieuwe trend is geworden. Tegelijkertijd verschuift “selectief consumptie” in het grote gezondheidsveld naar “rigide consumptie”.Gedreven door elementen zoals beleidsondersteuning, economische ontwikkeling en technologische upgraden, heeft de grote gezondheidsindustrie van mijn land enorme ontwikkelingsmogelijkheden ingeluid.

& EMSP; & EMSP; Er zijn echter ook veel mensen in de industrie dat hoewel de nieuwe trend van grote gezondheidsconsumptie nieuwe industriële bodem heeft gecultiveerd, de “volwassenheid” van de industrie nog steeds moet worden versterkt.

& emsp; & emsp;De “betaling voor gezondheid” van consumenten wordt niet verlaagd

& EMSP; & EMSP; De isolatiebeker is gedrenkt in wolfberry, cola plus vitamines en blijven laat op om masker aan te brengen … de “punk -gezondheid” die momenteel tot op zekere hoogte wordt gepromoot lichamelijke en geestelijke gezondheid.De “Future Consumer Index” vrijgegeven door Ernst & Young in 2023 is van mening dat “na de epidemie” Health Priority “voor het eerst naar de eerste plaats sprong in de vijf soorten consumentengroepen in China.

& EMSP; & EMSP; in de moderne samenleving, universeel leven, gemak van angst en lichamelijke onderzoeken zijn universeel, waardoor grote gezondheidsgebruik een nieuwe trend is.Dit is een kijkje op de China International Consumer Products Expo, die in de onlangs de “consumententrend” staat, kan worden gezien.

& EMSP; & EMSP; in het Zhongjian Filighting Pavilion, zeehondenolie en ammoniakuiker en andere internationale voedingszondige gezondheidsproducten hebben veel gasten aangetrokken om te stoppen.”In ons land, middelbare en ouderen willen gezonde en levensduur, jonge groepen zijn gevoelig voor sub -gezondheid, waardoor hoogwaardige gezondheidszorgproducten steeds meer fans en populair zijn.” Co., Ltd. General Manager Chen Lu zei: “Mensen begonnen aandacht te schenken aan de” vierde maaltijd “van wetenschappelijke voedingsvoeding.”

& emsp; & emsp; nul -addition, nul -fat, low -calorie -kruiden en drankjes uit Noord -Europa.Li Haichao, co -stichter van het Noordse centrum van SIGDI (Shanghai) Trading Co., Ltd., gelooft dat consumenten nu meer de neiging hebben om een ​​”schone ingrediëntentafel” te kiezen, en gezond voedsel is de tafel van Chinese gezinnen verrijkt.

& EMSP; & EMSP; Bovendien, de gezondheidsmassagestoel die overal kan bewegen, het “Deep Sleeping Cottage” dat angst kan verlichten en de slaap kan verbeteren, de wijze fitnessapparatuur die 5G -technologie en kunstmatige intelligentie integreert, biedt “semi -disable en gehandicapte ouderen met het “zien” van de ouderen.

& EMSP; & EMSP; en China’s enige “Medical Special Zone” -Hainan Boao Lele City International Medical Tourism Pioneer Zone heeft de afgelopen jaren meer dan 370 franchiseproducten geïntroduceerd.

& EMSP; genezing.

& EMSP; & EMSP; “Consumenten die verlangen naar een beter leven zijn bereid te betalen voor gezondheid.” de markt om aan de behoeften van consumenten te voldoen.

& emsp; & emsp;Begonnen consumptie stimuleert de vitaliteit van de grote gezondheidsindustrie

& EMSP; & EMSP; de nieuwe wind.

& EMSP; & EMSP; Volgens AI Media Consultation Forecast zal de totale inkomsten van de grote gezondheidsindustrie van China in 2024 9 biljoen yuan bereiken, een belangrijke sprong van het totale bedrag van 8 biljoen yuan in 2021.Uit de statistieken van Tmall Health blijkt ook dat in 2023 het aantal door het platform gekochte gebruikers bijna 300 miljoen bedroeg, en de aankoopfrequentie per hoofd van de bevolking 5 keer bedroeg, met een niveau van 100 miljard yuan aan transacties.

& EMSP; & EMSP; “Marktvraag presenteert indexniveau groei, waardoor veel ruimte is voor industriële ontwikkeling.” Vanaf 2022 heeft de schaal van de Chinese voedings- en gezondheidsvoedingsindustrie vanaf 2022 588,5 miljard yuan bereikt, en de industriële omvang zal naar verwachting in 2027 groter zijn dan 800 miljard yuan.”Nu is het marktpenetratiepercentage slechts ongeveer 20%. Sommige producten die helpen de immuniteit te verbeteren, de functionele problemen van het hart en het cerebrovasculaire op te lossen en het gewichtsverlies te verbeteren, zullen een enorm vooruitzicht inluiden.”

Ten tweede is de industrie van mening dat consumentengroepen in sommige segmenten zijn gevormd.In de eerste en tweede -tier steden hebben internationale gezinnen, hoge -zhizhi en mensen die de kwaliteit van leven nastreven, “plakkerigheid” met een hoge intensiteit voor gezond dieet en gezonde managementproducten voortgebracht.

& EMSP; & EMSP; op het gebied van anti -de -Haarverlies, Yang Jianqian, CEO van Le Situ (Shanghai) Trading Co., Ltd. Dit heeft een groep gevormd met de vraag naar haarverlies.

& EMSP; & EMSP; in de verpleegkundige sector, Yang Fan, hoofd van Taiping Pension Industry Management Co., Ltd. Groepen of vrienden van thuispensioenen tot gemeenschapspensioenen.

& emsp; & emsp; “Markt- en consumentengroepen laten ons het potentieel van de industrie zien.” winkels en luchthavens. Duty -vrij winkels, supermarkten en apotheken.Veel bedrijven hebben ervoor gekozen om de markt en lay -out te verfijnen, of de introductie van overzeese producten uit te breiden of een bedrijf te registreren in een uitgebreide gebonden zone op verschillende plaatsen om het kernconcurrentievermogen van de toekomstige industrie continu te verbeteren.

& emsp; & emsp;Bouw goede industriële kanalen en bestelling

& EMSP; & EMSP; In veel insiders in de industrie is de grote gezondheidsindustrie “een drempel” en is niet in staat om ’s nachts te bereiken.

& EMSP; & EMSP; Li Haichao begon 12 jaar geleden Europese gezondheidsproducten in de Chinese markt te introduceren, maar ze ontdekte dat het niveau van cognitie van consumentengroepen moeilijk te verbeteren was.”De gezondheid van het ding betekent het opofferen van de smaak. Vaak kan de handelaar alleen” Wang Po meloen verkopen om op te scheppen “, maar consumenten kopen het niet, en sommige producten zijn moeilijk te verkopen.”

& EMSP; & EMSP; Chen Lu is ook van mening dat in het verleden en zelfs nu de begeleiding van professionele artsen of voedingsdeskundigen op het gebied van voeding en gezond voedsel, de industrie heeft verliest.

& EMSP; & EMSP; bijvoorbeeld in het standaardsysteem van sommige gezondheidsproducten, vanwege de verborgen barrières, kan het land elkaar niet herkennen, wat resulteert in de “verhulling” van het product om de markt te betreden.

& EMSP; & EMSP; bijvoorbeeld, enkele vergelijkbare producten in de markt worden gemengd met gemengde vis en draken, en goed en slecht, en het toezicht is relatief zwak. het bezetten van de leefruimte van producten van hoge kwaliteit.

& EMSP; & EMSP; Bijvoorbeeld, sommige gebieden voor gezondheidsconsumptie zoals pensioengemeenschappen van de verzekeringsmaatschappijen staan ​​nog steeds in de kinderschoenen.

& EMSP; & EMSP; In reactie daarop suggereerde Chen Lu dat relevante overheidsafdelingen enerzijds “vroege preventie moeten blijven doen en de ziekte” moeten verminderen, maar ook om openbaar onderwijs uit te voeren met een gezonde consumptie, zodat consumenten echt kunnen begrijpen ” Wat is gezondheid “,” hoe “gezondheid te beheren en” hoe de voor- en nadelen van producten te onderscheiden “.