Search for:
  • Home/
  • Reizen/
  • Creëer een toeristische sector die voldoet aan het nieuwe ontwikkelingsconcept

Creëer een toeristische sector die voldoet aan het nieuwe ontwikkelingsconcept

Nieuwe productieve productiviteit is de leidende rol van innovatie, het ontdoen van het ontwikkelingspad van traditionele economische groei en productieve krachten. Ontwikkelingsconcepten.Toerisme is de strategische pijlerindustrie van de nationale economie van mijn land. , nieuwe ontwikkelingsconcepten.
Het bestuderen van de ontwikkeling van toeristische producten moet de ontwikkeling van toerisme bestuderen.Aangezien moderne technologiediensten in transport, communicatie en informatie voortdurend veranderen, verandert het toeristische gedrag van toeristen ook en zijn de traditionele toeristische economische groeimethoden niet langer geschikt voor veel gebieden. overeenkomstige, effectieve methoden en maatregelen.
Eerst moeten we toerisme vanuit alle hoeken analyseren en bestuderen.We moeten niet alleen analyseren en bestuderen vanuit een macro -economisch perspectief, cultureel perspectief, enz., Maar ook analyseren en studeren vanuit de microperspectieven van de toeristische sector, inclusief menselijke toeristische activiteiten (gedrag), ketens in de toeristische sector, enz. Het verschil tussen economie en moderne toeristische economie.
De traditionele toeristische economie heeft voornamelijk betrekking op toeristische activiteiten en gerelateerde hulpdiensten.Constructie van toeristische faciliteiten, grote en middelgrote toeristische apparatuur, de meeste dagen van toeristische producten, inkooptoeristische producten, enz. Vallen nog niet in het kader van de traditionele toeristische economie.De traditionele manier om de economische groei van het toerisme te bevorderen is voornamelijk gebaseerd op het aanmoedigen van de toename van het aantal toeristen en het verhogen van de totale toeristische kosten van toerisme.De huidige Hot Travel -veilingen en andere consumptie zijn bijna niet opgenomen in de toeristische statistieken.
Toen de Zibo Barbecue Journey en de Tianshui Malaine Tour, enz. Toen de toeristen haastten, gebruikten ze alleen eten voor toerisme, in plaats van traditionele toerismetour te gebruiken, familieleden en vrienden, gezondheidszorg, vrijetijdszorg en entertainment, kortetermijnonderwijs te bezoeken, Zaken en zaken. Het doel is hoe deze stroom van stroom in de stroom te vangen?
Op dit moment hebben toeristen hogere en hogere vereisten voor schilderachtige plekken. Naarmate het aantal schilderachtige winkelwinkels toeneemt. Waar is de toerist in de tuin, waar is de verkoop van toeristische producten op schilderachtige plekken?
Wanneer toeristen in sommige karakteristieke commerciële straten sterk zijn toegenomen, in sommige regio’s, in overeenstemming met de traditionele cultuur+reisdenken, in overeenstemming met de traditionele culturele uitvoeringen om de inhoud van de toeristische inhoud te verrijken, kunnen de culturele tentoonstellingen met hoge dichtheid in commerciële straten op commerciële straten kunnen ervoor zorgen dat toeristen geen tijd hebben om geen tijd te hebben om geen tijd te hebben.Hoe kunnen cultuur, toerisme en bedrijven worden gecombineerd om de inhoud van het toerisme te verrijken en cultuur te verspreiden, heeft dit geen invloed op de consumptie van toeristische goederen?
Vermijd eerst auto’s achter gesloten deuren.In de afgelopen jaren hebben toeristische managers, met name gras -roots toerismemanagers, hebben de kansen verminderd om op grassroots -niveau uit te gaan, of hebben ze nooit verschillende plaatsen bezocht of de libellen inspecteren.Veel gras -roots toeristische managers weten niet hoe toerismeontwikkeling is, en het is gemakkelijk om blindelings blind te zijn bij het opstellen van maatregelen voor het ontwikkelen van toerisme.Als de projectbeslissers naar enkele “experts” en “schendingen van de vraag en hard bewegen” hebben geluisterd, zal dit gemakkelijk investeringsfouten veroorzaken.
Ten tweede moeten we volgens de behoeften hoge -tech gebruiken.Selecteer de bijbehorende hoge -tech volgens de behoeften van verschillende industrieën in het toerisme.Momenteel is het meest gebrek aan toerisme in de toeristische industrie het onderzoek naar toekomstige behoeften, en het is vaak geslagen door de plotselinge verschijning van “spatten van rijkdom”.Sommige mensen bestuderen alleen toerisme- en toeristische producten vanuit het perspectief van producten met een hoog tech, maar vergeet dat het toeristische gedrag van mensen verband houdt met de vraag of er een vrijetijds-, tijd-, vrijetijds- en toeristische consumptie is.Weet je, mensen hebben geen een hoge vraag naar hoog -tech reizen vanwege hoog -tech.
Ten derde moeten we het belang van hoge efficiëntie volledig begrijpen.Wanneer de toeristische markt enorme veranderingen ondergaat, is het nog steeds om toeristische bouwprojecten te bouwen en toerisme -activiteiten op te bouwen volgens de oude set oude sets. Het resultaat moet “het licht zien”.Blijkbaar prachtig en krachtig, maar na de opening, de Backdoor Koro Bird, waren de resultaten van investeringsrecycling somber.
Het is noodzakelijk om wetenschappelijke toeristische behoeften te bestuderen en toekomstige reisbehoeften te bestuderen.De echte experts zijn gewoon gras -roots managers en operators die leren begrijpen wat nieuwe productiviteit is, de specifieke situatie van toerisme beheersen en de nieuwe wetten van de toeristische industrie en het nieuwe concept van toeristische producten begrijpen.Ze verkennen en vatten samen in de probleemoplossing, vormen een volledige nieuwe methode om te voldoen aan de behoeften van toeristen en de behoeften van toeristen te begeleiden.
Kortom, alleen innovatie stelt de toeristische industrie in staat om hoge -, hoog -efficiëntie en hoogwaardige kenmerken te hebben om een ​​toeristische sector te creëren die in overeenstemming is met nieuwe ontwikkelingsconcepten.
Bron: China Youth Daily Client
Rapport/feedback