Search for:
  • Home/
  • Zakelijk/
  • AI Nieuw visitekaartje, Growth New Engine | 360 Smart Business houdt de klantuitwisselingsvergadering van de wetenschaps- en technologie -industrie

AI Nieuw visitekaartje, Growth New Engine | 360 Smart Business houdt de klantuitwisselingsvergadering van de wetenschaps- en technologie -industrie

Sinds 2023 wordt 360 een hot fenomeen in het tijdperk “Artificial Intelligence+”.

Als een van de eerste binnenlandse bedrijven in China, namen 360 actief deel aan de ontwikkeling van de industrie.Op groepsniveau verbetert de “Security+Ai” Dual -Drive, de AI -inhoud van de industrie volledig;Met de 360 ​​Smart Brain -Enabled in staat tot alle internetproductecologie en marketinginfrastructuur, wordt AI -technologie ook een krachtige motor voor 360 Smart Business om de marketinggroei van partners te helpen.Onder de zegen van nieuwe visitekaartjes wordt ook een merk -nieuw marketing energieveld gebouwd.

Op 17 mei hield 360 Smart Business het thema van het thema “AI New Engine Smart New Growth”, hield klantuitwisselingsvergaderingen in de wetenschaps- en technologie -industrie, geaggregeerde consumentenelektronica en TOB -industrie hoofdmerk Potentiële energie, Han Bin, algemeen directeur van 360 Commercialiseringsindustrie, 360 Commercial Li Jingjing, het hoofd van de nationale wetenschaps- en technologie -industrie, Li Jingjing en andere marketingexperts op het gebied van wetenschap en technologie, woonden de vergadering bij om de marketinggroeitheorie met partners te bespreken.

Han Bin, algemeen directeur van de 360 ​​commercialiseringsindustrie

Ontgrendel de multi -end ecologie volledige foto

Diepe teelt van pc -ecologische exclusieve marketingwaarde

Als een internetbedrijf met beveiliging als basis, is 360 de belangrijkste kracht van de nationale netwerkbeveiliging en een technologiebedrijf met de missie om de overheid te helpen en de digitale transformatie van de onderneming.Aan de kant van de gebruiker maakt 360 gebruik van MOB+PC+IoT Multi -Eind Product Matrix om de hele scène van Smart Life, Office en Entertainment door gebruikers te doorlopen.Terwijl het volledig gezelschap biedt, bouwt het ook een gediversifieerde scène en rijk gebruikerscontact voor bedrijfsmarketing.

Li Jingjing, het hoofd van de 360 ​​commercialisering van de nationale wetenschaps- en technologie -industrie, bracht het thema delen tijdens de vergadering. het systeem naar het platform naar inhoud.360 gebruikers die blijven cultiveren in kantoorscenario’s zijn de doelgebruikers die sterk uitgerust zijn met de kenmerken van de technologie -industrie.

360 Commercialisering National Science and Technology Industry Leader Li Jingjing

Tegelijkertijd is pc ook de eerste scène voor ondernemingen om te kopen.Op basis van het TOB -servicetwerk dat duizenden industrieën doordringt, heeft 360 Smart Business vele malen bedrijfsopkoopfestivals gehouden, aangedreven door technische iteratie om TOB -bedrijven te helpen doorbreken van de marketingbottels.

Met de 360 ​​Wisdom Brain Access 360 internetproducten, innovatieve producten zoals 360ai Search en 360ai Digital People niet alleen herhaaldelijk de lijsten met grote wetenschaps- en technologielijsten, maar brengen ook incrementele en nieuwe marketingwaarde voor de marketingwaarde van de pc -kant .

Door het openen van het systeem-, platform- en contentlagen van marketinglinks, gebruikt 360 Smart Business marketingdiensten om merken te helpen het hele pad van gebruikers diep in te dringen, waardoor ondernemingen een marketingkanaal voor collaboratieve producten kunnen bouwen.

Focus op voordelige bronnen

Drie dimensies van innovatie helpt en groei breekt de situatie

Uit de drie belangrijkste dimensies van media, veld en links is 360 Smart Business zich blijven concentreren op de voortdurende innovatie van voordelige bronnen, het helpen van de wetenschaps- en technologie -industrie om producteffecten te creëren en de afgelopen jaren vruchtbare resultaten te behalen.Li Qian, een expert in marketingstrategie van de 360 ​​commercialiseringsindustrie, deelde ter plaatse de nieuwste cases voor ons.

360 Commercialisering Industrie Marketingstrategie Expert Li Qian

Als het eerste scherm van de pc in het kantoorscenario is het 360pc lock -screen picturial de eerste keuze geworden van merkmarketing “media -innovatie” met de voordelen van het grote scherm “Ultimate Display” van de pc.Gecombineerd met de Star Hot PC Pictorials om een ​​Desktop Boutique Electronic Magazine te maken.Laat het stereffect volledig vrij, bereik een efficiënte blootstelling tegen lage kosten en stimuleer de consumptieconversie van doelgebruikers.

Met 360AI digitale mensen die traditionele zoekscenario’s empowerment hebben, ging 360 online op de pc om hetero te zijn.360 Zhizhi Brain -aangedreven, “AI productaanbevelingsfunctionaris” kan snel uitgroeien tot de “sterkste hersenen” die het merk en de producten kent door enorme productkennis te leren en het denken van het merk te maken.Hoewel het nauwkeurige en geloofwaardig merk- en productinformatie aan gebruikers brengt, wordt de AI -upgrade van gebruikerscommunicatie -ervaring gerealiseerd.Het 360PC -end AI -product vertrouwt op de hoog -kwaliteit verkeersbronnen van honderden miljoenen kantoorgroepen op de werkplek en heeft de implementatie van AI in het bedrijfsmarketingscenario aanzienlijk gepromoot.

Onder de empowerment van het genereren van AI is de 360 ​​Smart Business verder vergrendeld in de eerste scène van de Enterprise Procurement, waardoor het eerste AI Enterprise -inkoopseizoen op het hele netwerk wordt gecreëerd.Met behulp van 360AI Digital People AIGC content output -mogelijkheden, maak je AI die verantwoordelijk is voor ondernemingen, upgrade je gepersonaliseerde communicatie -ervaring en realiseer je de AI -upgrade van bedrijfsverkoop.AIGC -empowerment, escort van voordelige bronnen en 360 Smart Business bouwen een nieuw veld voor ondernemingen om marketing te kopen, stimuleren de nieuwe toename van marketing in B2B -ondernemingen volledig.

Door voordelige bronnen te integreren, 360 Smart Business Innovation Enterprise Marketing Links.Integreer de bureaublad -niveau portalbronnen, toon de advertentie + systeemreserveringskoppeling en help het nieuwe product de verkeersdetonatie vrij te geven aan het sleutelknooppunt van de volledige cyclus en de transformatie te verbeteren.Het lenen van de 360 ​​Group IP, die online + offline marketinglinks verbindt om een ​​groot marketingevenement met partners te creëren.

Afbeelding.png

In -DeTTh PC -scenario begint 360 Smart Business vanaf de drie fasen van “Attack, Defense and Stay”, om een ​​B2B -passagiersgroeimasysteem op te bouwen, de doelgebruiker te openen voor het zoeken naar begrip, merkcognitie tot besluitvorming van de consument en het maken van consumenten en Integratie van voordelen in fasen om de voordelen in fasenbronnen te integreren, om B2B -bedrijven te helpen het knelpunt van klantverwerving door te breken.

360ai Zoeken Smart Body

Diep graven van AI -generatie -formaat nieuwe toename

Van de creatieve en productie van advertentie -inhoud, het optimaliseren van de hele link tot het hervormen van scene -interactie en de empowerment van het genereren van AI -technologie, de marketingindustrie ontgrendelt meer nieuwe mogelijkheden.

Met de release van 360AI -zoekopdracht bereikte het traditionele marketingscenario -onderzoek ook officieel AI -upgrade.Wu Qiong, de operationele directeur van de 360 ​​Intelligent Search Division, maakte een prachtig delen tijdens de vergadering.

360 Intelligent Search Division Operation Director Wu Qiong Wu Qiong

Anders dan traditionele zoekfuncties om gebruikers websites, 360AI -zoekopdrachten te bieden, omdat de nieuwe generatie antwoorden de mogelijkheden van grote modellen kan gebruiken om complexe problemen te begrijpen en de antwoorden op gebruikers op te halen, te verfijnen en samen te vatten.

Met behulp van de mogelijkheid van 360AI -zoekopdracht heeft 360 Smart Business een nieuw type marketinglink gemaakt, dat wil zeggen via de redenering van de gebruikersscène, de meer geschikte releasemethode en advertentiemateriaal in deze scène, in realtime, weergeven en de bijbehorende advertenties weergeven en weergeven Marketinginhoud om de originele native native advertenties te genereren, biedt een 1V1 -oplossing voor het “probleem” in realtime in het gebruikersscenario om de traditionele marketinglink te ondermijnen.

Door intelligente erkenning voor meer scènes met tail -staart, zijn de potentiële gebruikers met de behoefte aan veranderende machines vergrendeld, en intelligente aanbevelingen en genereren advertentiestijlen om de blootstelling aan de merk effectief te verbeteren.

Tegelijkertijd opent de 360AI -zoekopdracht ook zoekgoudpunten om een ​​hot search -constitutie van merkevenementen te creëren.