Search for:
  • Home/
  • Eten/
  • Dragon Food: Het doelwit van geprefabriceerd voedsel dit jaar is 2,5 miljard yuan

Dragon Food: Het doelwit van geprefabriceerd voedsel dit jaar is 2,5 miljard yuan

Beijing News (verslaggever Wang Siyi) op ​​18 april leerde een verslaggever van The Beijing News dat Longda Food in een recente belvergadering verklaarde dat de winst in het eerste kwartaal te wijten was aan kostenbeheersing en de betere groei van de voedselsector.In 2024 zal het geprefabriceerde voedsel van Longda Food een groeipercentage van 20%-30%behouden, met een doelvolume van 2,5 miljard yuan, en zal zich richten op de ontwikkeling van een nieuw bedrijf voor de ontwikkeling van westerse fastfoodbanen en fitness spoor.
In het eerste kwartaal van 2024 behaalde Longda Food het operationele inkomen van 2,523 miljard yuan, een jaar -op een jaar daling van 27,43%;Longda Food zei dat de reden voor de fluctuatie van de prestaties is dat de hoeveelheid landbouw in het eerste kwartaal werd verlaagd, en de totale kosten daalden door strikte controle over de fokkosten en het slachtende uiteinde was geoptimaliseerd.Bovendien heeft de voedingssector een goede groei gehandhaafd en heeft de geprefabriceerde voedingsbranche ook een snelle groeisnelheid gehandhaafd door strategieën voor vaste openingen.
Vanuit het perspectief van de sectie was de broedsector in het eerste kwartaal 74.600 hoofden, een afname van 59,74%jaar -op jaar.De slachtsector slachtte 1,28 miljoen af, een daling van 16,88%jaar -op jaar.De omzet van de voedingssector was 679 miljoen yuan, een stijging van 30,63%jaar -op jaar. %.
Longda Food zei dat het bedrijf in 2024 zich meer zal concentreren op de hoofdactiviteiten van het voedsel.In termen van producten blijft het de strategie van grote afzonderlijke producten versterken, gericht op het promoten van grote items zoals knapperig vlees, dikke darm en ballen, en gebaseerd op spek en gegrilde darmcategorieën als uitgangspunt, gericht op westers fastfood Tracks.Tegelijkertijd zal de kwaliteitsoptimalisatie en het upgraden van oude producten zich richten op de ontwikkeling van laag -vet-, laag -salt- en “0 concepten” gezonde vrijetijdsproducten van westerse bak- en fitnesstracks om het productsysteem te verbeteren.
Onder hen zal het groeipercentage van geprefabriceerd voedsel op 20%-30%blijven, met een doelvolume van 2,5 miljard yuan, en zal in de komende 5 jaar 5 miljard yuan bereiken.Tegelijkertijd zal het bedrijf zich richten op de ontwikkeling van grote ondernemingskanalen. blijven ongeveer 20%.
Bewerk li yan
Schoolwedstrijd
Rapport/feedback