Search for:
  • Home/
  • Onderwijs/
  • China -Singapore Education | Het ministerie van Onderwijs wordt verder ingezet om goed werk te doen om niet -gegradueerde majors op te zetten in gewone hogescholen en universiteiten

China -Singapore Education | Het ministerie van Onderwijs wordt verder ingezet om goed werk te doen om niet -gegradueerde majors op te zetten in gewone hogescholen en universiteiten

China News Service, 18 april. Volgens de website van het ministerie van Onderwijs, heeft het ministerie van Onderwijs de “Kennisgeving van verdere professionele setting van het niet -gegradueerde College of General College” uitgegeven (hierna de “kennisgeving” genoemd) en ingezet De niet -gegradueerde professionele omgevingen.
“Kennisgeving” richt zich op de implementatie van het Undergraduate Professional Catalog Jaarlijkse Update Release -mechanisme, verbeterde het instellings- en aanpassingsmechanisme van de niet -gegradueerde professionele categorie, de nationale controle -kledingprofessional en speciale specialiteit dynamisch aangepast, een pre -afwijzingssysteem geïmplementeerd, de oprichting van professional versterkte Argumenten en publiciteit, reguleer de aanpassing van de graad en de duur van de deurcategorie en de jaren van de praktijk, de aanpassing van professionele namen, standaardiseer het professionele intrekkingswerk, standaardiseer de professionele setting van nieuwe niet -gegradueerde universiteiten en juridische instellingen voor kwalificaties , reguleer de indiening en goedkeuring van coöperatieve scholen, enz., En maak specifieke vereisten essentie
De “kennisgeving” stelt dat het ministerie van Onderwijs elk jaar de “niet -gegradueerde professionele catalogus” van gewone hogescholen en universiteiten bijwerkt.Universiteiten moeten van plan zijn om majors bij voorbaat toe te voegen op basis van de behoeften van economische en sociale ontwikkeling, regionale ontwikkeling en hun eigen schoolpositionering en schoolomstandigheden.Universiteiten worden toegevoegd, omgedoopt tot professionele categorieën of aangepaste professionele categorieën om majors op te zetten. Het aanpassingsplan en een uitgebreid vragen van meningen.Universiteiten solliciteren voor extra majors (exclusief Chinese -buitenlandse coöperatieve scholen en tweede bachelordiploma).Stop de inschrijving gedurende vijf opeenvolgende jaren en heb niet de majors van studenten, in principe moet het worden ingetrokken.
De “kennisgeving” benadrukt dat een goede professionele kwaliteit is gesloten.Universiteiten moeten de noodzaak en haalbaarheid van de voorgestelde professionele regeling onderzoeken en aantonen, de kenmerken van hogescholen en universiteiten benadrukken, leraren optimaliseren en toewijzing van leermiddelen, wetenschappelijke trainingsprogramma’s voor het talent voorstellen, zorgen voor een professionele instellingskwaliteit, de expert van de professionele settings evaluatie -expert organisaties bouwen, implementatie implementeren, implementatie implementeren, implementatie implementeren, implementatie implementeren. Professionele jaarlijkse rapportagesysteem van de bouwkwaliteit en accepteren actief sociaal toezicht.
De “kennisgeving” vereist dat coördinatie en begeleiding op provinciale niveaus worden versterkt.Administratieve afdelingen voor provinciale onderwijs moeten op basis van regionale economische en sociale ontwikkeling, uitgebreide richtlijnen voor applicaties, toewijzing van hulpbronnen en fondsregeling, om hogescholen en universiteiten te begeleiden om strategische opkomende industrieën te bouwen gerelateerde majors en regionale ontwikkeling, dringend professionele groepen. Economische en sociale ontwikkeling en schoolpositionering.
Rapport/feedback