Search for:
  • Home/
  • Sport/
  • Sport wordt dit jaar een nieuwe levensstijl zal een echt sportjaar inluiden

Sport wordt dit jaar een nieuwe levensstijl zal een echt sportjaar inluiden

In 2024 stond de wind van Sports weer op, als een goed verzonden sportjaar, en het werd steeds meer “getij”.

De prevalentie van de wind van sport enerzijds verdiept geleidelijk het bewustzijn van het publiek van sport.Sport draagt ​​meerdere waarden, zoals het versterken van fitness, emotionele genezing en houding, die het sociale gedrag van mensen, levensconcepten en consumptieclaims diepgaand beïnvloeden.In overeenstemming met de transformatie van het concept van het publiek, worden de sportinfrastructuur en aanverwante benodigdheden diverser en trendyer en bieden mensen een drager voor mensen om deel te nemen aan de wind van de beweging.Aan de andere kant zijn verschillende sportevenementen die door de Olympische Spelen in 2024 zijn vertegenwoordigd, het hele jaar door dicht gedistribueerd. Evenementen “. Series Focus.

Het online platform wordt terug naar de ruggengraat

Vorig jaar nam een ​​sociaal platformsportzoekvolume toe met 37% jaar -op jaar

Met zijn hoogwaardige sportinhoud zijn sommige platforms de ruggengraat van het publiek geworden om sportinformatie en gras -plantensportproducten te verkrijgen in online kanalen.

In 2023 nam het aantal sportgerelateerde inhoud op een sociaal platform toe met 37%jaar -op jaar.Veel mensen zijn niet tevreden met “toeschouwers” en zijn actief bezig met het creëren van sportcreatie. In 2023 was een platform voor sportvideo’s gemiddeld meer dan 80 miljoen. op -jaar.Verschillende makers zoals professionele atleten, sportmerken en sportselfmedia hebben geleidelijk het rijke sportcontentecosysteem van deze platforms gevormd en bieden “nieuwe keuzes” voor merksportmarketing.

Sportcovers full -age -gebruikers

18-23 jaar oud TGI is zo hoog als 149

Als een aanvraag op nationale niveaus hebben veel online platforms veel zware sportfans en PAN -sportliefhebbers aangetrokken om gebruikers van verschillende geslacht en alle -Year -olds in evenwicht te brengen.

Gegevens tonen aan dat vrouwelijke gebruikers op sommige platforms ook een hoge interesse in sport tonen. “Nieuwe macht” in de toekomst.Bovendien zijn gebruikers met de derde tier en lager relatief hoog, wat een enorm groeipotentieel vertoont.Vanuit het perspectief van contentvoorkeuren, sporten interesse gebruikers houden van bewegen, eten, spelen en genieten van het leven.

De schaal van Chinese sporten neemt toe

Tegen 2022 is het hele sportjaar meer dan 3,3 biljoen

De algemene schaal van de Chinese sportindustrie neemt toe.

Tegen 2022 overschreed de omvang van de sportindustrie het hele jaar door 3,3 biljoen yuan. .2024 is het kritieke jaar van het “veertiende vijf -jarige plan” -plan. “En ijs- en sneeuwprojecten. Nationaal sport enthousiasme.

Sports Big Year Drive Offline reisderivatenconsumptie

De Olympische Spelen van Tokyo overschreden 800 miljoen Chinese mensen bekeken CCTV Live -uitzending

In 2024 zal het een echt sportjaar inluiden.

Naast het verdiepen van enthousiastelingen in sport, zullen grote evenementen ook online en offline naar een breder publiek uitstralen.Tijdens de Olympische Spelen van Tokyo keken meer dan 800 miljoen mensen live uitzendingen op CCTV.Grote schaalwedstrijden zullen ook offline consumptie van offline culturele toerisme en aanverwante apparatuur stimuleren. In Douyin e -commerce jaar -on -jaar;

De nichebeweging wordt een goed hart

Meer dan 60%van de vrouwen zal deelnemen aan yoga -dansen, enzovoort

De nichebeweging is het “goede hart” van jonge mensen in steden op hoge niveaus, maar onder invloed van de warme atmosfeer van sport, straalt het ook snel naar buiten.

Aan de ene kant zijn projecten zoals Perak Dance en Rock Climbing de sportarena binnengekomen om het “nieuwe generatie” competitieve project te worden, waarbij een bredere openbare visie wordt ingevoerd; Stijging en skiën, heup -Hop en andere campagnes blijven doorgaan met het nieuwe patroon wordt “Tide plus het tij”, zoals “skiën begint samen te werken” en “Wu Yanni Street Dance Show” en andere hotspots hebben wijdverspreide discussie veroorzaakt .Buiten het veld wordt het enthousiasme van vrouwen voor sport en deelname aan sport ook steeds hoger en hoger.