Search for:

Onderwijsstituant element

Onderwijs is een complex sociaal fenomeen, dat factoren bevat zoals doel, inhoud, methoden, systemen en andere factoren; ) Onderwijs, enz. Verschillende categorieën; schooleducatie, gezinseducatie, sociaal onderwijs en andere verschillende gebieden;Het is een multi -factor, multi -level, multi -categorie, multi -field en multi -forform sociaal subsysteem.Maar het basiselement van educatieve activiteiten is: opvoeder, opvoeder en onderwijs intermediair systeem.

De samenstellende elementen van onderwijsactiviteiten zijn de basistestsites bij het onderzoek van de leraren.Laten we samen eens kijken:

(1) opvoeder

Opvoeders zijn mensen die betrokken zijn bij educatieve activiteiten.In educatieve activiteiten hebben opvoeders een bestemming die de fysiologische, psychologische en persoonlijkheidsontwikkeling van anderen beïnvloedt.U kunt het begrijpen van het brede onderwijs en de enge opleiding.Vanuit het perspectief van breed onderwijs kan iedereen die een educatief effect speelt op de invloed van de opgeleide mensen op het gebied van kennis, vaardigheden, gedachten en moraliteit, docenten worden genoemd, inclusief onderwijsbeheerpersoneel op alle niveaus, volledig en gedeeltelijk – Time Leraren. Personeel, ouders, enzovoort -van -school onderwijsinstellingen.Wat een beperkt onderwijs betreft, zijn opvoeders voornamelijk schoolopleiders, verwijzend naar een voltijds voltijdse leraar en relatief vaste -part -tijd leraren met een bepaalde kwalificatie.Sommige mensen bellen de robot ook met een programma.Men is te zien dat opvoeders niet noodzakelijkerwijs alleen een volledig leraar zijn en dat opvoeders hun eigen kwalificaties hebben.Gebaseerd op het concept van “lesgeven en opleiden van mensen”, “onderwijs beheren” en “mensen dienen en opleiden”, kunnen alleen mensen die echt “mensen opleiden” op school opvoeders worden genoemd.Daarom betekenen opvoeders een soort kwalificatie en verantwoordelijkheid. Bevordering van het verbeteren van de gezonde ontwikkeling van individuen.

In onderwijsactiviteiten zijn opvoeders in de positie van leiderschap, controle en coaching. wanneer nodig.Deze status is echter niet de betrouwbare effectiviteit van het onderwijs. Alleen nadat de opvoeder de vereisten van de opvoeder accepteert en hard werk betaalt, kunnen de onderwijseisen worden omgezet in de ontwikkelingsrealiteit van de opvoeder.

(2) Opgeleide mensen verwijzen naar degenen die actief onderwijs en leren accepteren in verschillende educatieve praktijkactiviteiten.Sommige mensen noemen ze ook “leerlingen”, die de subjectiviteit en initiatief van de opgeleide toont.De opvoeder en opvoeder zijn een concept van onderling verbonden verbindingen, niet de twee onderwerpen van oppositie.De opgeleide persoon is zowel het object van het onderwijs als het hoofdgedeelte van leren.Als er opvoeders zijn, moet er een opvoeder. kennis genereren.Deze constructie en generatie moet echter worden uitgevoerd onder de inspiratie, begeleiding en correctie van opvoeders. .

(3) Invloed van onderwijs

Invloed van onderwijs is de intermediair van opvoeders en leerlingen, de som van alle dingen die afhankelijk zijn van educatieve activiteiten, en een van de essentiële elementen die educatieve activiteiten vormen.In het bijzonder bevat het voornamelijk de volgende aspecten:

1. Onderwijsdoel.Verwijst naar het doel van educatieve activiteiten om te bereiken.

2. Onderwijsinhoud.Verwijst naar kennis en ervaring geselecteerd op basis van educatieve doeleinden of doelen.In het schoolonderwijs wordt de inhoud van het onderwijs voornamelijk weerspiegeld in studieboeken.

3. Onderwijsmethode.Verwijst naar de methode die door opvoeders wordt gebruikt om het doel te bereiken om de inhoud van het onderwijs te onderwijzen, zoals de onderwijsmethode.

4. Educatieve middelen.Verwijst naar het materiële middel dat wordt gebruikt bij educatieve activiteiten, zoals experimentele apparatuur, geëlektrificeerde onderwijsapparatuur en het passeren van de mond.

5. Formulier voor onderwijsorganisatie.Verwijst naar de vorm van educatieve activiteiten, zoals geformaliseerde onderwijsvormen en informele onderwijsvormen.

6. Onderwijsomgeving.Het verwijst vooral naar de materiële omgeving van het onderwijs, zoals locaties en apparatuur.

Opvoeders, leerlingen en onderwijs beïnvloeden als de basiselementen van educatieve activiteiten, verschillende functies innemen in educatieve activiteiten, veranderingen in elk element of verschillende combinaties zullen onvermijdelijk leiden tot veranderingen in het onderwijsactiviteitensysteem.Daarom zijn de elementen van verschillende onderwijs onafhankelijk van elkaar en beperkt ze elkaar, waardoor een organisch geheel een compleet educatief activiteitensysteem vormen.We zullen de inhoud en testsituatie samenvatten in de vorm van denkkaarten:

Onderwijsstituant element

Ik geloof dat studenten door de uitleg van de leraar een diep inzicht moeten hebben in het onderwijsbestanddeel.

1. [single -selected vragen] In educatieve activiteiten zijn de factoren die zowel objectief als subjectief zijn ().

A. opvoeder B. opvoeder C. Onderwijsinhoud D. Impact voor onderwijs

1. [Antwoord] B.Analyse: deze vraag onderzoekt de basiselementen van onderwijssamenstelling.De opvoeder is een persoon die onderwijs ontvangt in onderwijsactiviteiten, dus het weerspiegelt een zekere objectiviteit en de realisatie van effectieve onderwijs.Kies dus B in deze vraag.

Dat is het voor het delen van vandaag. In de toekomst zal het je meer en meer opwindende verklaringen brengen!