Search for:
  • Home/
  • Mode/
  • Slechts één winkel in Beijing heeft een ander snel modemerk dat de Chinese markt mist

Slechts één winkel in Beijing heeft een ander snel modemerk dat de Chinese markt mist

Snel modemerk wordt verdrietig.Op 25 april ontdekte een verslaggever van de Beijing Commercial Daily dat C&A momenteel slechts drie winkels in China is.Van cache -cache, mango, Maicheng tot C&A, Zara sluiten de winkel continu, de dagen van snelle modemerken worden erger.De analyse wees erop dat de tekortkoming van de merkoperatie en de lage efficiëntie van productinnovatie de belangrijkste redenen zijn voor de daling van het concurrentievermogen van snelle modemerken. kan zich niet aanpassen aan marktveranderingen in de tijd, de weg die voor ons ligt, is nog steeds de weg naar de weg.

Er is nog maar één winkel over in Beijing

Snel modemerk C&A vervaagt geleidelijk uit de visie van het publiek.Op 25 april bleek uit een verslaggever van de commerciële zoekopdracht van Beijing dat C&A alleen een winkel had in Beijing in Beijing.De winkel bevindt zich op de eerste verdieping van Huidang Port Mall.

Volgens de verkooppersoneel van de winkel verkopen de meeste producten in de winkel met korting.Onder hen waren de meeste nieuwe producten 8,8 % korting in het seizoen, en sommige producten hadden twee 50 % korting en vijf -off ultra -lage kortingen.De bediende onthulde dat de passagiersstroom van de winkel zeldzaam was tijdens de werkdag. ” “

Volgens openbare rapporten heeft C&A vanaf nu slechts drie winkels in China, waarvan er twee in Shanghai zijn gevestigd, één bevindt zich in Beijing en in totaal 66 winkels zijn geopend in 22 steden in China.

De offline winkelklikwinkel is slechts een microkosmos van C&A krimp en C&A stopte ook online publiciteit.Op dit moment zijn het officiële Wechat Public Account en Weibo Aantal C&A gestopt met updaten, en WeChat Mini -Programs kunnen niet worden gebruikt.Onder hen stopte het WeChat Public Account bijgewerkt in augustus 2023, en het Weibo -nummer stopte eerder, in juni 2021.Niet lang geleden is C&A’s aangesloten bedrijf Seattle Family Trading Group Co., Ltd. (hierna aangeduid als “Seattle Family Trading”) op de C&. de rechtbank is het derde tussenliggende volkscourt in Shanghai.

Als reactie op de volgt -UP -ontwikkeling van C&A heeft een verslaggever van Beijing Commercial Daily een interviewbrief gestuurd naar C&A’s aangesloten bedrijf Seattle Family Trading, maar vanaf het moment van pers heeft het geen relevante antwoorden ontvangen.

Kortingspromotie is moeilijk om het merk te redden

“Het is moeilijk voor deze resterende winkels om C&A te helpen de situatie te redden. De kortingen van geconcentreerde producten kunnen het merk zijn om inventarisproducten op te ruimen. Nadat de promotie voorbij is, wordt de winkel gesloten.” In het luxe modeveld.Volgens de mening van Zhang Peiying zijn het gebrek aan innovatiemogelijkheden en merkoperatiestrategieën van het product de belangrijkste redenen waarom het snelle modemerk sluitingswinkels zoals C & A.Het is moeilijk om zich aan te passen aan de huidige consumentenvraag naar merkontwikkelingsmodellen, en het is moeilijk om door consumenten door consumenten te worden geaccepteerd, en het zal natuurlijk worden vervangen door de markt.

Sinds C&A in 2007 de Chinese markt is binnengekomen, vanwege de relatief modieuze stijlen en relatief betaalbare prijzen, explodeert het in het hele land.Maar de goede tijden duurden niet lang. Nadat de groep zijn strategie had aangepast, verkocht C&A China’s Business aan China Science and Rong Investment Fund Management (Beijing) Co., Ltd. in 2020 (hierna aangeduid als “China Science and Technology “).Nadat de overname was bereikt, veranderde C&A China de bedrijfsnaam van Seattle Family (China) Business Co., Ltd. in Seattle Family Trading Group Co., Ltd.

Het zakelijke verkoopincident maakte C&A in een keerpunt in de carrière van het merk in China.In slechts een paar jaar zijn de offline winkels van C&A teruggebracht tot drie landelijk.Volgens onvolledige statistieken van Beijing Commercial Daily heeft het gezinshandel in Seattle op het Sky Eye -toenemende platform zijn eigen risico op 480 en 360 perifere risico’s.Nu is de familiefamilie -handel in Seattle vermeld als de geëxecuteerde persoon, en de wettelijke vertegenwoordiger Lu Ruilong is beperkt tot hoge consumptie.

Niet alleen C&A, C & A’s binnenlandse zakelijke acquisitioner Zhongke Hebang verwierf ook de Franse fast fashion merk Cache Cache in China in 2021.Toevallig kwam cache -cache ook vergelijkbare situaties tegen als C & A.In december 2022 werd de cache -cache blootgesteld aan grote opname en de bedrijfsomstandigheden waren niet optimistisch.

R & D -innovatie is de sleutel

De situatie van C&A is ook snel en modieus.Begin 2021 kondigde Zara’s moederbedrijf Inditex aan dat het alle fysieke winkels van Bershka, Pull & Bear en Stradivarius sloot; in april 2023 sloot Mango de offline winkel in Beijing;Met de opkomst van lokale merken en niche -designermerken wordt de marktruimte van snelle modemerken verder geperst.

In dit opzicht zei Zhang Peiying dat het snelle modemerk het woord “snel” vereist. Product, versterken het beheer van merk supply chain management inclusief marketingpromotie, promotionele activiteiten, cross -border gezamenlijke namen, enz.Bovendien hebben snelle modemerken inzicht nodig in de behoeften van de consument, de aankoopvoorkeuren begrijpen en de loyaliteit van consumenten aan het merk verbeteren.

Pan Jun, een goed bekend wereldwijd adviesbureau voor adviesbureau, uitte ook dezelfde mening.Volgens Pan Jun, met de ontwikkeling van de media, zijn consumenten meer rationeel winkelen en worden de tekortkomingen van snelle modemerken benadrukt.In de toekomst moeten snelle modemerken de productinnovatie versterken en nieuwe marktproductlijnen en -stijlen blijven lanceren om te voldoen aan de behoeften van consumenten voor kwaliteit en mode.Tegelijkertijd is het optimaliseren van de supply chain en logistiek ook de focus van het huidige snelle modemerk.

De tijdelijke zakelijke storm van het merk kan het laatste einde niet voorspellen. “Met de aanpassing van de strategie van de merkgroep, denk ik dat deze merken nog steeds terugkeren naar de Chinese markt. De Chinese consumentenmarkt heeft immers nog steeds een groot potentieel om te worden aangeboord. “Zhang Peiying geeft toe.