Search for:
  • Home/
  • Mode/
  • Observatie van de Canton Fair 丨 Nieuwe productveranderingen, de "modewaarde" van de Canton Fair

Observatie van de Canton Fair 丨 Nieuwe productveranderingen, de "modewaarde" van de Canton Fair

Oorspronkelijke titel: Observatie van de Canton Fair 丨 Nieuwe productveranderende producten, de “modewaarde” explosie van de Canton Fair

Op 1 mei arriveerde de derde fase van de 135e Canton Fair op schema.Met “Good Life” als de kern worden 5 professionele sectoren weergegeven, met in totaal 21 tentoonstellingsgebieden, die de onderwerpen zoals speelgoed en zwangere zuigelingen, thuis textiel, gezondheid en vrije tijd, enz. een betere levenservaring.Onder hen zijn nieuwe en consumenten nieuwe producten die nauw verwant zijn aan het leven van mensen, veel nieuwe modeproducten spelen “Black Technology”, nieuwe ideeën en nieuwe ontwerpen, zodat binnenlandse en buitenlandse kopers de meest trendy “nieuwe krachten” kunnen voelen.

De meeslepende tentoonstelling Chen Tao’s nieuwe explosieve nieuwe product “Ingenuity” is verwarmd

Volgens het begrip van de verslaggever, vanaf gisteren (3 mei), werden in totaal 334 wedstrijden gehouden in de eerste show van de eerste show van het nieuwe product van de Canton Fair.Op de scène werd het centrale platform in seconden een “modeshow”, en allerlei populaire kostuums waren oogverblindend; meeslepende tentoonstellingen hebben de functionele ervaring geoptimaliseerd en de gunst van veel kopers aangetrokken.

De meest populaire catwalkshow als voorbeeld, de exposanten verplaatste de “Big Show” van Fashion Week naar de plaats van de Canton Fair. .

Onder hen bracht Jiangsu Shuntian Co., Ltd., twee themamodeshows van de competitie -serie.Inclusief de “zandduinen” geïnspireerd door de extra zandstorm in het voorjaar. Lijn met de huidige trend.En een ander thema “Physicalemotion” is geïnspireerd door de druk die door moderne mensen wordt gegenereerd in hun werk.

Naast de catwalk “Future Sense”, heeft het ontwerp van de Chinese stijl ook het stoppen van Chinese en buitenlandse kopers aangetrokken.Zibo Big Dye Silk Group Co., Ltd. bracht een live weergave van de reeks zijden sjaals.”Floating Dreams”, “Huayun Fengxiang”, “Growing Up” en andere producten tonen de poëtische en artistieke betekenis van de Chinese cultuur, en gebruiken traditionele elementen in modern design om producten te creëren met zowel culturele charme als mode -geest. Charme.

Tegelijkertijd zijn kinderlijke en schattige speelgoedproducten ook veel “nationale tij” ontwerpen naar voren gekomen.Een aardewerkbeeldjes genaamd “Baby’s Hearts” ontworpen op de scène die werd vrijgegeven door het nieuwe product, dat “toeschouwers” veroorzaakte.Zhang Xuechun, algemeen directeur van Su Haohongye Co., Ltd., introduceerde dat dit product is geïnspireerd door de aardewerkbeeldingen van het Shaanxi Museum. Interessanter.Tijdens de show stak het publiek vaak hun handen op om deel te nemen aan de interactie en hield hij van het mooie pluche speelgoed.

Meer en meer producten die zijn ontworpen voor huisdieren verschijnen op het podium van nieuwe producten.”‘Mao Child” is een belangrijk familielid. Onze nieuwste rugzak voor huisdieren kan gemakkelijker worden gebruikt om huisdieren comfortabeler te maken.

Nieuwe producten zoals wetenschaps- en technologiestoffen, intelligente sportbenodigdheden, hebben zowel nominale waarde als connotatie; ingenieus ontwerp verbetert niet alleen het concurrentievermogen van het product, maar stelt consumenten ook in staat om intelligentie en plezier te ervaren.

Speel “Black Technology” om het nieuwe en gezonde nieuwe leven te leiden

De release van nieuwe producten op het centrale platform is niet alleen een visueel feest, maar ook een botsing van mode- en zakelijke kansen.

Veel bedrijven hebben ook veel nieuwe “mode -zwarte technologie” -producten aan kopers gebracht.Inclusief boetiekkleding, modezakken, gezondheidstechnologie, enz., Toon nieuw leven en smaak.Ze “uit de cirkel” met mode- en vindingrijkheid geïnspireerde consumentenwens om nieuwe vitaliteit in de markt te kopen en te injecteren.

“We brengen de nieuwste watervrije en verven textieltechnologie. De grootste functie is om energie te besparen.” Deze technologie is minder waterkleuringstechnologie en lost de technische moeilijkheden op die de huidige actieve kleurstofverf die worden aangetroffen.De verslaggever leerde dat veel kopers in de Europese en Amerikaanse markten veel interesse hebben in producten die door deze technologie worden geproduceerd en optimistisch zijn over de ontwikkelingsperspectieven van de markt.

In de tentoonstellingszaal van Shuntian, Jiangsu, zag de verslaggever ook een speciale machine. Zolang de stof wordt ingediend, zal de computer worden ingevoerd in de relevante informatie en het realistische applicatie -effect van deze stof kan onmiddellijk worden gegenereerd.”3D -scannen is een nieuwe technologie die we momenteel gebruiken. De digitale technologie van het bedrijf is volledig geïntegreerd in de dagelijkse business.” Hall en online studio. U kunt een grote hoeveelheid stofinformatie en het 3D -effect van de voorbeeldkleding zien.

In de lancering van de nieuwe producten van Peak zag de verslaggever ook veel rode ballen in veel kopers.Volgens de persoon die de leiding heeft over het poeder, is deze kleine bal gemaakt van het “strategie” -materiaal.Het is wel verstaan ​​dat het nieuwe UP30 Pro Max -product dat deze keer door Peak wordt gebracht, door deze technologie is om het gewicht van de schoenen met 55%te verminderen, de slijtvastheid neemt met 300%toe en de stop neemt met 35%toe.

Het is niet moeilijk om te ontdekken dat bij de “show” van de eerste show van de eerste show van het nieuwe product van de Canton Fair, verschillende bedrijven de marktvraag van de markt scherp vastleggen en volledig gebruik maakten van “zwarte technologie” om de bruikbaarheid te verbeteren, gevoel van technologie en mode van het product, en toonde de wereldwijde wetenschappelijke en technologische innovatie.Tegelijkertijd heeft het stadium van de eerste show van de eerste tentoonstelling van het nieuwe product bijgedragen aan de zakelijke onderhandelingen tussen de exposanten en de koper.

Mode nieuwe producten “Wereldwijd verkopen” om nieuwe consumptie nieuwe vitaliteit uit te brengen

Met de ontwikkeling van technologie en de verandering van concepten zijn “milieubescherming”, “technologie” en “gezondheid” de sleutelwoorden geworden van de ontwikkeling van de mode -industrie.

In de eerste show van de eerste tentoonstelling van het nieuwe product van de Canton Fair, hebben veel modebedrijven traditioneel vakmanschap geïnnoveerd door onafhankelijk onderzoek en ontwikkeling en hebben ze een reeks milieuvriendelijke stoffen en kledingproducten gelanceerd. klanten.Bovendien hebben buitensporten en functionele kleding op dit Canton -beurs geschreven en een zeer opgemerkt “explosief model” product geworden.Een aantal gezonde vrijetijdsproducten wordt ook gezocht door buitenlandse kopers.Het is te zien dat deze producten niet alleen voldoen aan de behoeften van consumenten voor comfort en bruikbaarheid, maar ook het streven van de wereldwijde consumenten van de natuur en een gezonde levensstijl weerspiegelen.Sommige experts uit de industrie vertelden verslaggevers dat met de verbetering van het milieubewustzijn van mensen en de verandering van gezondheidsconcepten, dergelijke producten een breder marktperspectief zullen hebben.

Momenteel heeft de eerste show van de eerste show van het nieuwe product een populair venster gecreëerd voor mode nieuwe producten.Het fenomeen van ingenieuze nieuwe modeproducten toont niet alleen de oneindige charme van mode+technologie, maar toont ook de nieuwe esthetische en nieuwe vitaliteit van de consumentenmarkt.”Dankzij de eerste show van het nieuwe product van de Canton Fair! Dankzij de steun van het bedrijf kunnen we de nieuwste R & D -resultaten van het bedrijf in de afgelopen jaren promoten.” ., Ltd. Vertel verslaggevers dat ze na deelname aan de release van het centrale platform onmiddellijk een actieve onderhandeling van buitenlandse zakenmensen ter plaatse ontvingen en opnieuw het belang van het evenement aan de exposanten hebben uitgelegd.Zhu Xiru, een ontwerper van Hunan Huasheng Industry and Trade Co., Ltd., prees ook de eerste show van de eerste show van het nieuwe product. Nieuwe producten van de onderneming werden getoond en het oorspronkelijke ontwerp van China werd ook gepromoot, waardoor China het land hielp te creëren en naar de wereld te gaan.

Ter plaatse zeiden veel kopers dat door de eerste show van de eerste show van het nieuwe product, ze de marktdynamiek beter kunnen begrijpen en de inkoopstrategie kunnen aanpassen om aan de veranderende vraag van de consument te voldoen en meer kansen te krijgen om in contact te komen met exposanten essentie